۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار ملی » پاسخ مسئولین » جامعه » دانش و فناوری
  • شناسه : 35083
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
  • ارسال توسط :
مقصر سازمان بودجه است اما وزیر آموزش را استیضاح می‌کنیم!
مقصر سازمان بودجه است اما وزیر آموزش را استیضاح می‌کنیم!

مقصر سازمان بودجه است اما وزیر آموزش را استیضاح می‌کنیم!

استیضاح وزیر آموزش و پرورش را از ۱۰ روز قبل کلید زدیم و با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

وقایع خبری: نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما استیضاح وزیر آموزش و پرورش را از ۱۰ روز قبل کلید زدیم و با جدیت استیضاح را پیگیری خواهیم کرد.

ولی اسماعیلی در رابطه با عدم پرداخت حقوق فرهنگیان تا امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ که آخرین روز سال است، گفت: از دیشب تا الان پیگیر این مساله هستم و هم از طریق مجموعه وزارت آموزش و پرورش و هم از طریق سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری هستم که کار انجام شود اما تا الان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

مهمترین بخش های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

از سوی دیگر این حق معلمان عزیز است که به موقع واریز شود در حالیکه تعطیلات از امروز آغاز شده و فردا عید نوروز است و همه بانک ها تعطیل شده‌اند و بعد از این هم اگر واریز شود فرهنگیان عزیز با مشکل جدی مواجه می شوند و الان مطالبه جدی از مجلس دارند.

ما استیضاح وزیر آموزش و پرورش را از ۱۰ روز قبل کلید زدیم و با جدیت استیضاح را پیگیری خواهیم کرد. گرچه اینجا مقصر اصلی سازمان برنامه و بودجه است اما از آنجا که ما نمی توانیم برای سازمان برنامه و بودجه سوال مطرح کنیم، وزیر باید پاسخگو باشد و آقای وزیر باید قبل از اینکه سال به روز ۲۹ اسفند برسد این کارها را انجام می داد یا مجلس را در جریان قرار می‌داد که آقای میرکاظمی نمی خواهد این کار را انجام دهد؛ نه اینکه به آخرین روز سال برسیم و حقوق قشر عظیمی از معلمان عزیز پرداخت نشده باشد و الان به فکر این بحث بیفتیم.

همچنین تذکر شدیدی به رئیس جمهور خواهیم داد، مجدداً عرض می‌کنم که ما چون دسترسی به آقای میرکاظمی نداریم راه نظارتی ما تذکر به رئیس جمهور و استیضاح وزیر است.