۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی
  • شناسه : 6035
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
  • ارسال توسط :
مقاومت ، امروز در اوج قدرت قرار دارد
مقاومت ، امروز در اوج قدرت قرار دارد

مقاومت ، امروز در اوج قدرت قرار دارد

ایران با ایستادگی از دشواری تحریم ها عبور کرد

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفت: ما این روز را به مناسبت عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر در سال ۱۹۸۸ گرامی می داریم که در آن بیش از ۱۰۰ افسر و نظامی اسرائیلی در شهر صور کشته شدند. 

وی افزود: عملیات احمد قصیر، بزرگترین عملیات تا امروز در نبرد با دشمن صهیونیستی و مهمترین عملیات در تاریخ مقاومت در برابر اشغالگران بوده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: در روز شهید به یاد می آوریم شارون چگونه در پی شکست ارتشش پس از عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر تحقیر و ناامید شد

وی افزود: شهدا ما را به زمان پیروزی‌ها و موفقیت‌ها رساندند و از آن‌ها برای این اقدام تشکر می‌کنیم. یکی از دستاورد‌های شهدا آن بود که خطرات بزرگی را از کشور ما مانند آنچه در سال‌های گذشته در برابر حملات تروریستی شاهد بودیم، دور کردند.مهمترین ویژگی شهدای امروز آن است که اهل ایمان و باور هستند. شهدا در راه خدا و برای دفاع از مقدسات و مظلومان، جنگیدند.
نصرالله افزود: دونالد ترامپ با ارتش آمریکا مانند یک ارتش مزدور برخورد می کند و آنها تصور می کنند که همه مردم مثل خودشان هستند.

وی افزود: شهدا لبنان را به کشوری تبدیل کردند که سران بلندپایه دشمن، آن را امروز تهدیدی برای موجودیت خود می‌دانند. خانواده‌های شهدا همواره در صف اول دفاع از مقاومت بوده اند.

 دبیرکل حزب الله لبنان  گفت: موضع گیری سید عبدالملک بدرالدین، اعلام اضافه شدن عامل قدرت اضافی به محور مقاومت یعنی یمن است. موضع او تحول بسیار مهمی است و دشمن و فرزندان مقاومت از اهمیت آن آگاهی دارند. صدها هزار نفر ساعت ها در صنعا منتظر سخنرانی عبدالملک بدرالدین بودند که حامل پیام مهم سیاسی است.اهمیت موضع سید عبدالملک بدرالدین آن است که از زبان فرمانده ای بیان شد که ۵ سال است با متجاوزان می جنگد.

وی اضافه کرد:  مقاومت امروز در اوج قدرت، حضور و اهمیت خود به عنوان بخشی از محور مقاومت در منطقه، قرار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفت: دشمنان امیدوارند که ملت های ما در برابر فقر، ایمان، مقدسات و مسئله خود را کنار بگذارند، اما ملت ها چنین کاری نخواهند کرد.

سید مقاومت افزود: در چند ماه گذشته، شاهد سایه جنگ آمریکا علیه ایران بودیم، اما امروز چنین احتمالی ۹۹ درصد از بین رفته است. بعضی گروه های لبنانی منتظر جنگ افروزی آمریکا علیه ایران بودند، اما امروز وقوع چنین جنگی بسیار بعید است.
نصرالله افزود: تهدیدات آمریکا درباره جنگ علیه ایران پایان یافت و امروز ایران قوی تر شده است. ایران ایستادگی کرد و از دشواری های تحریم ها عبور کرد.