۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار استانی
  • شناسه : 4288
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۳۷
  • ارسال توسط :
معلمان، انسانهای عاشقی هستند که به تربیت نیروی انسانی عشق می ورزند
معلمان، انسانهای عاشقی هستند که به تربیت نیروی انسانی عشق می ورزند
جمالی پور در سومین شورای آموزش و پرورش استان

معلمان، انسانهای عاشقی هستند که به تربیت نیروی انسانی عشق می ورزند

” هدایت اله جمالی پور” در سومین شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس مدرسه‌ای بزرگ برای همه ما و جوانان و نسل هایی است که آن روزها را درک کرده‌اند. وی افزود:تمام دستگاهها همّت بگمارند تا روز […]

” هدایت اله جمالی پور” در سومین شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس مدرسه‌ای بزرگ برای همه ما و جوانان و نسل هایی است که آن روزها را درک کرده‌اند.
وی افزود:تمام دستگاهها همّت بگمارند تا روز بازگشایی مدارس یعنی اول مهر تبدیل به یک روز خاطره انگیز و شاداب برای دانش آموزان و معلمان عزیز شود.
 جمالی پور بیان داشت:معلمان، انسانهای عاشقی هستند که به تربیت نیروی انسانی عشق می ورزند.

استاندار قزوین گفت: همه ما محصول نظام آموزش و پرورش هستیم و این دستگاه را باید در شمار مهم ترین و اصلی ترین نهادهای کشور دانست.

جمالی پور با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند سعادت جامعه را رقم بزند، اظهار داشت: آموزش و پرورش دستگاهی متفاوت است که محصول تولیدی آن در همه عرصه ها توزیع خواهد شد و آنرا باید یک کارخانه انسان سازی دانست.

وی در ادامه بر صرف جویی انرژی در مدارس تاکید کرد و گفت: ما چهار برابر استاندارد مصرف داریم و باید تلاش کنیم تا مصرف انرژی خود را به سطح استاندارد نزدیک کنیم.

استاندار قزوین گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که برای همه ما مدرسه بزرگی بود و همواره باید آنرا گرامی بداریم و ارزش های آن را پاس داشته و تعمیم دهیم.