۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 30192
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
  • ارسال توسط :
«معادله نیمه تابستان» منتشر شد
«معادله نیمه تابستان» منتشر شد

«معادله نیمه تابستان» منتشر شد

کتاب «معادله نیمه تابستان» نوشته کیگو هیگاشینو با ترجمه سعیده قاسمیان منتشرشده است.

کتاب «معادله نیمه تابستان» نوشته کیگو هیگاشینو یک رمان پلیسی است که به‌تازگی با ترجمه سعیده قاسمیان توسط نشر چترنگ منتشر و با قیمت ۱۳۸ هزار تومان در قالب «رمان‌های همه‌خوان» راهی بازار نشر شده است.

«معادله نیمه تابستان» منتشر شد

در خلاصه داستان این کتاب چنین آمده است:

«همه شواهد حاکی از این است که ماساتسوگو تسوکاهارا از دیواره ساحلی سقوط کرده و مرده است؛ اما تسوکاهارا کارآگاهی بازنشسته است و همین امر، پای پلیس جنایی توکیو را هم به این پرونده باز می‌کند. همزمان، پروفسور یوکاوا، فیزیک‌دانی که به «کارآگاه گالیله» معروف است، در همان شهر ساحلی کم‌رونق و در همان مسافرخانه‌ای اقامت دارد که متوفی ساکن آن بوده است. جزئیات کم‌اهمیتی یوکاوا را کنجکاو و او را ناخواسته درگیر ماجرایی می‌کند که به آشکار شدن رازهای پنهان منجر می‌شود.»

همچنین در بخشی از این کتاب چنین آمده است: «کیوهه به سنگی که لکه‌ای قرمز رویش داشت، اشاره کرد و گفت: «فکر کنم این جا همون جاییه که افتاده. نتونستن یکی از صندل‌ها رو پیدا کنن. احتمالا توی دریا افتاده.» یکی از صندل ها؟ پس اون یکی‌پاش بوده؟ نمی‌دونم. احتمالا. یوکاوا سر تکان داد و با انگشت عینکش را میزان کرد. بسیار مشتاقانه به سنگ‌های پایین خیره شده بود، انگار چیزی دیدنی آن‌جا بود.»