۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » احزاب » تشکل ها » سیاست » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 27709
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
  • ارسال توسط :
مسعود ده نمکی همانی بود که من دوستش داشتم
مسعود ده نمکی همانی بود که من دوستش داشتم

مسعود ده نمکی همانی بود که من دوستش داشتم

دیگر علاقه‌ای به شعار ویا تخریب ندارم و متوجه شدم انرژی زیادی را به خاطر مسائل پوج ونامشخصی از دست دادم .

*محمد رضا رجائی پور

ساعتی پیش مصاحبه جناب مسعود خان ده نمکی را با یکی از مجلات سینمایی خواندم. عده ای از عملکرد او در صحنه سیاسی کشور انتقاد و عده‌ای دیگر موافق او ، اما من در سن بسیار پایین جذب مسائل سیاسی شدم و بسیار تند شروع کردم ،از پای درس حوزه و پای منبر ،اولین بار هم پایان دهه شصت و اوایل دهه هفتاد از مسجد اقا سید علی قزوین که بر علیه شیخ قدرت علیخانی ( ریس سابق سازمان بازرسی نیروی انتظامی کشور و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی )…….و حتی تا پای جان در تهران به دنبال شیخ قدرت بودم تا اورا …..

بعد از مدتی علاقمند روزنامه نگار ی شدم وآن دوران گرایش سیاسی ام به انصار حزب الله شدت پیدا کرد . مسعود ده نمکی همانی بود که من دوستش داشتم .انصافا دست به قلم خوب و با برنامه ریزی های خوب موفق وباهوش . نشریه شلمچه درآن زمان بسیار موفق وپرفروش بود. جبهه، دو کوهه!

مسعود خان بخشی از تاریخ مطبوعات ایران است که توانست در صحنه سیاسی کشور جریان سازی کند. اما او در سینما هم نمره قبولی گرفت وبرای اولین بار که کسی جرات شوخی با جبهه و جنگ را در سینما نداشت را ده نمکی کار کرد؛ گرچه تعداد کمی از فیلم سازان مثل کمال تبریزی و…کار طنز انجام داده بودند ولی نه به اندازه ده نمکی.

مصاحبه ده نمکی در مجله سینما جالب است ومن هم با خواندن آن به یاد مسعود خان افتادم و برایش آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم در آینده نه چندان دور کتابی از ده نمکی سیاست، مطبوعات، سینما و تلویزیون بنویسم گرچه من هم دیگر علاقه‌ای به سیاست و ….ندارم و تنها علاقه ام تحقیق درست و منصفانه تاریخ است که انتشار دهم . دیگر علاقه‌ای به شعار ویا تخریب ندارم و متوجه شدم انرژی زیادی را به خاطر مسائل پوج ونامشخصی از دست دادم . حالا با تجربه تر از آن سالها هستم ؛سالهای از دست دادن……خدا آخر عاقبت همه ما را به خیر کند و باهم مهربان وبا انرژی مثبت باشیم.