۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 37921
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
  • ارسال توسط :
مساعدت ۱۲۶ میلیارد تومانی کمیته امداد استان قزوین به مددجویان
مساعدت ۱۲۶ میلیارد تومانی کمیته امداد استان قزوین به مددجویان

مساعدت ۱۲۶ میلیارد تومانی کمیته امداد استان قزوین به مددجویان

کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد اصلی خود را بر توانمندسازی مددجویان و نیازمندان قرار داده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی استان قزوین گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان و محرومان استان قزوین مساعدت شده است.

محمد صیادی با بیان خبر فوق افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد اصلی خود را بر توانمندسازی مددجویان و نیازمندان قرار داده است، از این رو بخش عمده کمک های این نهاد بلاعوض نیست و به صورت تسهیلات برای ارتقاء زندگی مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی، تسهیلات اشتغال و … از جمله خدماتی است که بخش عمده کمک های این نهاد را برای رفع محرومیت در جامعه شامل می شود.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این میان برخی نیازهای محرومان وجود دارد که باید با کمک های موردی و اورژانسی مورد توجه قرار گیرد که بخشی از این کمک ها در دفاتر کمیته امداد توسط مددکاران و روسای ادارات انجام می شود.

این مسوول افزود: بخش دیگر این کمک های مورد در سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان به نقاط مختلف که براساس برنامه ریزی در حال انجام است، صورت گرفته تا نیازمندی به واسطه برخی مسائل و گره های خاص دچار بحران در زندگی نشود.

صیادی اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به ۹۱ هزار و ۸۹۱ نفر از نیازمندان و محرومان مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: از این رقم ۵۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) و مابقی از محل کمک های مردمی و خیران بوده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک های موردی به مثابه مُسکنی است تا مددجو بتواند در شرایط مناسب تری به رفع مشکلات خود بپردازد.