۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 8145
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
  • ارسال توسط :
مردمی  بودن و روحیه خدمت به خلق باید در نماینده مجلس شکل بگیرد
مردمی  بودن و روحیه خدمت به خلق باید در نماینده مجلس شکل بگیرد

مردمی بودن و روحیه خدمت به خلق باید در نماینده مجلس شکل بگیرد

نماینده‌ای که وعده‌های بسیار به مردم می‌دهد باید به آن عمل کند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین اظهار کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود که این دوره انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه دشمن در تلاش است تا حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ کند.

 امام جمعه قزوین به مهم‌ترین شاخصه‌های نماینده مجلس پرداخت و بیان کرد: نماینده‌ای که وعده‌های بسیار به مردم می‌دهد باید به آن عمل کند و مردم نسبت به مطالبات خود حساسیت نشان دهند.

آیت‌الله عابدینی گفت: باید در انتخاب نماینده به مولفه‌های وی دقت و توجه داشت؛ اگر روحیه استکبارستیزی در مجلس حاکم شد، قطعا موفق‌تر خواهیم شد.وی اضافه کرد: نماینده مجلس همچنین باید ساده‌زیستی را درنظر داشته باشد و اگر دست‌پاک باشد بعد از ورود به مجلس و بهارستان باید در خدمت، بدهکار مردم باشد.

 امام جمعه قزوین اضافه کرد: مردمی بودن و روحیه خدمت به خلق باید در نماینده مجلس شکل بگیرد و نماینده باید به دغدغه‌های آنها توجه داشته باشد.آیت‌الله عابدینی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو گفت: وفات حضرت ام‌البنین(ع) مادر حضرت ابوالفضل را گرامی می‌داریم و این بزرگوار نقش مهمی را در تربیت مکتب اسلام در بین فرزندانش داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین مطرح کرد: از خداوند منان درخواست داریم که توفیق حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را داشته باشیم و به وظیفه ایمانی خود در ۲۲ بهمن عمل کنیم و نشان دهیم که پای دین و اسلام هستیم.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: مردم همواره در طول تاریخ قدردان رشادت‌های شهیدان و جانبازان و ایثارگران بوده‌ و پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستادگی کرده‌اند و این سبک و الگو را امروز نیز درپیش داشته و جوانمردی این عزیزان را قدر می‌دانند.

وی مطرح کرد: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی با رهبری رهبر فرزانه و ولایت پذیری مردم انقلابی به پیروزی رسید و رژیم منحوس شاهنشاهی با خارج شدن از داخل کشور و فراری شدن، ساقط شد که امروز در آستانه چهل‌ویکمین سالروز این پیروزی قرار داریم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره در حفظ آرمان‌های انقلاب نیز ایستادگی کرده و پرچم مبارزه با استکبار برافراشته شده است و باید در حفظ آن تلاش کنیم