۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
مراکز تعویض پلاک از روز شنبه باز خواهند بود
مراکز تعویض پلاک از روز شنبه باز خواهند بود

مراکز تعویض پلاک از روز شنبه باز خواهند بود

​سالانه ۶ میلیون خدمات از سوی راهور ناجا به مردم ارائه می‌شود .

وقایع خبری/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با دریافت مجوز از وزارت کشور و وزارت بهداشت، مراکز تعویض پلاک از روز شنبه به صورت مداوم فعالیت خواهند کرد.

سردار سرتیپ سید کمال هادیان فر افزود: ​سالانه ۶ میلیون خدمات از سوی راهور ناجا به مردم ارائه می‌شود که بیش از ۴ میلیون خدمات مربوط به نقل و انتقال خودرو است که در ۴۶۰ مرکز در سراسر کشور انجام می‌شود.
وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اعلام محدودیت ها، مراکز تعویض پلاک مدتی بود که فعالیتی نداشتند، اما با توجه به مشکلات بوجود آمده از وزارت کشور نسبت به بازگشایی مراکز تعویض پلاک درخواست کردیم که وزارت کشور و وزارت بهداشت موافقت کردند که با رعایت پروتکل‌ها و سهمیه ۵۰ درصدی نسبت به خدمات دهی اقدام کنیم.


سردار هادیان فر گفت: به هر صورت تمامی مراکز تعویض پلاک از روز شنبه با ظرفیت ۵۰ درصدی اقدام خواهند کرد که متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه راهور ۱۲۰ نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: ​خریدارانی که دارای وکالت هستند و وکالت آن‌ها در حال اتمام مدت اعتبار است، نگران نباشند، چون هر مدت روزی که مراکز تعویض پلاک تعطیل بوده اند تاریخ آن به مدت وکالت افزوده می‌شود.