۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 2070
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
  • ارسال توسط :
مراکز آموزشی و مشاوره از نظر کمی و کیفی تقویت شوند
مراکز آموزشی و مشاوره از نظر کمی و کیفی تقویت شوند

مراکز آموزشی و مشاوره از نظر کمی و کیفی تقویت شوند

با توجه به نیاز جامعه به آموزش های پیش از ازدواج و افزایش آمار طلاق، باید مراکز مشاوره در سطح استان توسعه یابند.

مراکز آموزشی و مشاوره نقش موثری در حل مشکلات جوانان و نسل جدید دارند و باید تقویت آنها در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قزوین قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، افزود:با توجه به نیاز جامعه به آموزش های پیش از ازدواج و افزایش آمار طلاق، باید مراکز مشاوره در سطح استان توسعه یابند و دستگاه های متولی در این زمینه از جمله دادگستری تلاش بیشتری برای جلوگیری از وقوع طلاق داشته باشند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: باید مراکز آموزشی و مشاوره از نظر کمی و کیفی تقویت شوند چون نقش موثری در کاهش آمار طلاق و افزایش توان مدیریتی جوانان در زمینه حل مشکلات خانواده دارند.

زاهدی افزود: نقش مراکز مشاوره در کاهش طلاق در صورتی که فرهنگ‌سازی درست و به جا درباره آنها صورت گیرد و مردم در مواقع نیاز به مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنند بسیار موثر خواهد بود.

استاندار با تاکید بر ضرورت نیاز به مشاوره قبل از ازدواج افزود:افراد با مراجعه به روانشناس دیدگاه و رویکرد خود را نسبت به زندگی اصلاح کرده و با دیدی بازتر برای انتخاب همسر آینده و حل مشکلات تلاش خواهند کرد.

زاهدی گفت: در همین راستا باید با برنامه ریزی و کار عمیق و با ایجاد فرصت های مناسب آموزشی، زمینه های لازم را برای پیشبرد اهداف و کاهش آمار طلاق در استان انجام داد.