۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » فرهنگ و هنر » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 34976
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
  • ارسال توسط :
مراسم تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه متبرکه برگزار می‌شود
مراسم تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه متبرکه برگزار می‌شود

مراسم تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه متبرکه برگزار می‌شود

تمامی شبستان‌ها، زائرسرا‌ها و مراکز اقامتی بقاع متبرکه آماده شده است تا پذیرای مسافران و زائران باشد .

وقایع خبری: حجت‌الاسلام محمد نوروزپور ظهر امروز در حاشیه همایش مبلغان و سرگروه‌های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه که در شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این همایش آخرین مأموریت‌های بقاع متبرکه در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:امسال ۲ هزار بقعه متبرکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آماده میزبانی و خدمتگزاری به  زائران، مسافران نوروزی و مجاوران می شوند.
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: آخرین برنامه‌های لازم‌الاجرا از سوی مدیران بقاع متبرکه‌ای که در مسیر اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس یا اماکن گردشگری و سیاحتی هستند ابلاغ و اعلام شد.

نوروزپور تصریح کرد: تمامی شبستان‌ها، زائرسرا‌ها و مراکز اقامتی بقاع متبرکه آماده شده است تا پذیرای مسافران و زائران باشد و در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای آغاز سال نو و ماه مبارک برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ویژه لحظه تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاوه بر برپایی خیمه‌های معرفت حضور سخنرانان و مداحان  نیز برنامه‌ریزی‌شده تا لحظات خوب و خوشی برای خانواده‌ها رقم بخورد.

یاد آور می شود پیش از این نیز حجت الاسلام مجیدی ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز ازآمادگی اماکن متبرکه استان قزوین جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داده بود .