۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » فرهنگ و هنر » قزوین » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 39561
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت مرحوم  «محمدرضا ابراهیم‌نژاد حمیدی» برگزارخواهد شد
مراسم بزرگداشت مرحوم  «محمدرضا ابراهیم‌نژاد حمیدی» برگزارخواهد شد
پنج شنبه سوم اسفندماه ؛

مراسم بزرگداشت مرحوم «محمدرضا ابراهیم‌نژاد حمیدی» برگزارخواهد شد

انتشارات «طه» در سال ۱۳۵۰ از سوی مرحوم نژادحمیدی پایه‌گذاری شد .

مراسم بزرگداشت مرحوم «محمدرضا ابراهیم‌نژاد حمیدی »موسس انتشارات «طه» عصر پنج شنبه سوم اسفندماه در سالن کتابخانه امام خمینی واقع در خیابان شهید بابایی قزوین برگزارخواهد شد .

حامدی فرد ؛ مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران استان قزوین با بیان خبر فوق افزود : در این مراسم که با همت انجمن فرهنگی ناشران استان قزوین و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار خواهد شد ؛میرزاپور ، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آقایان رازقی، ادیب و مافی از ناشران باسابقه و قدیمی استان قزوین در قالب میزگرد سه نفره به بیان خاطرات خود با این عزیز سفره کرده مرحوم حمیدی خواهند پرداخت .

مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران استان قزوین ضمن دعوت از عموم علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانان جهت شرکت در این مراسم افزود: این مراسم از ساعت ۱۵و ۳۰دقیقه برگزار خواهد شد .

اشاره می شود که انتشارات «طه» در سال ۱۳۵۰ از سوی مرحوم نژادحمیدی پایه‌گذاری شد و از آن زمان تاکنون کتاب‌های متعددی را به چاپ رسانده است .

کتاب «آموزش کلام اسلامی»، «دانشنامه علوم عقلی»، «الهیات ابن سینا»، « مینودر یا باب الجنه » ، «حکمه الاشاق»، «جستارهایی در فلسفه و دین پژوهی»، «نجات شناسی اسلام و مسیحیت»، «منطق صغری منطق وسطی»، «فلسفه سیاسی و اجتماعی»، «فرهنگ نام آوران قزوین» از جمله کتاب های منتشر شده از سوی انتشارات «طه» است.