۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 34980
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت روز شهدا برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز شهدا برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز شهدا برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین و مردم شهیدپرور برگزار شد.

استاندار در این مراسم گفت: ملت ایران در وقایع اخیر شناخت و بصیرت خود را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشت و یکبار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرد.  

مراسم بزرگداشت روز شهدا و یادواره شهدای اسفند قزوین

محمدمهدی اعلایی اظهار داشت: امسال به لطف و مدد الهی یک مناسبت ویژه و یک شرایط خاص در جهت تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های شهدا اتفاق افتاد که بسیار برجسته و قابل تقدیر است.

  وی افزود: وقایعی که در ماه‌های گذشته با تدبیر کامل و یک فرآیند از پیش طراحی شده در کشور اتفاق افتاد، مسائل و موضوعات ساده و کوچکی نبود و اتفاقاتی بود که ماه‌ها و سال‌ها برای آن طراحی، جذب عوامل و هزینه شده بود و در یک فرآیند کاملا حساب شده همه کسانی که بغض، کینه و دشمنی با ملت ایران داشتند در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای ضربه نهایی به ملت ایران و جمهوری اسلامی پای کار آمدند.  

اعلایی گفت: در وقایع اخیر اتفاقی افتاد که نشان داد علیرغم برخی مشکلات، تنگنا‌ها و کوتاهی‌هایی که در سال‌های اخیر در مسیر خدمت رسانی به ملت شده بود، بصیرت و تشخیص ملت ایران مثل سابق است و ملت ایران در وقایع اخیر شناخت و بصیرت خود را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشت.

  استاندار قزوین اضافه کرد: امروز به شهدا می‌گوییم که هنوز در مسیر آن‌ها حرکت می‌کنیم و متوجه آرمان‌ها و دستاورد خون پاک شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت بخواهند آرمان‌های نظام را هدف بگیرند.   نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه به عنوان خدمتگزاران مردم، یکی از وظایف ما تقدیر و تشکر از درایت و بصیرت ملت است، اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد توفیقاتی بوده‌ایم که با توجه به اقتدار دولت و اتکاء به توانمندی داخلی به دست آمده و جمهوری اسلامی به دنبال نظمی جدید بر مبنای حمایت از مستضعفین است و این مسیر را با تمام توان دنبال خواهد کرد.  

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مقتدر و با درایت، تدبیر، آرمان‌های هدف دار و با رعایت انصاف و رویه‌های مناسب دیپلماسی مسیر پیشرفت و تعالی کشور را دنبال خواهد کرد و اعتقاد داریم که راه مواجهه با زیاده خواهان تسلیم نیست و باید مقتدرانه با استکبار مقابله کرد.