۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29879
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۸
  • ارسال توسط :
مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می‌شود
مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می‌شود

مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می‌شود

این مراسم با رویکرد خودسازی مقدمه جامعه سازی در قزوین برگزار می‌شود.

وقایع خبری / دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان و برگزاری اعتکاف به عنوان یکی از عبادات مورد تأکید در این ماه، مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می‌شود.

جباری، دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف و رویکرد خودسازی مقدمه جامعه سازی طی روز‌های ششم تا هشتم اردیبهشت برابر با ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم معنوی در مسجد جامع قزوین و با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، محمد حسین صفار هرندی، حجت الاسلام استاد وکیلی، حجت الاسلام موسوی، حجت الاسلام سید مهدی خضری، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی و عظیم ابراهیم پور برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه محتوای کاربردی و مهارتی، برگزاری گعده‌های رقابتی و تعاملی و اهدا کمک هزینه مشهد مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین تأکید کرد: مراسم اعتکاف ویژه آقایان بوده و علاقمندان به شرکت در این برنامه تا ۳۱ فروردین ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام کنند و برای این منظور می‌توانند عدد هشت را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ ارسال کنند.