۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 38337
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
  • ارسال توسط :
مدیران ما نیازمند ارتقا سواد رسانه ای  هستند
مدیران ما نیازمند ارتقا سواد رسانه ای  هستند

مدیران ما نیازمند ارتقا سواد رسانه ای هستند

در حوزه انتخابی قزوین، آبیک و البرز به صرف گرایش سیاسی هیچ داوطلبی رد یا تایید نشد.

سال گذشته ما با مساله اغتشاشات در کف خیابان ها روبرو بودیم که این موضوع برای نخستین مرتبه بروز و ظهور پیدا کرد و نقشه حساب شده ای بود که ما در هیچ دوره ای آن را تجربه نکرده بودیم.

عباس کاظمی ،معاون استاندار قزوین در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب که با همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین و روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین وبا حضور سردار رفیعی آتانی در محل سپاه استان برگزار شد ، با بیان مطلب فوق افزود: امروز همان دشمنی که اغتشاشات سال گذشته کشور را با شعار زن ، زندگی و آزادی شعله ورکرد؛ با همه توان و قدرت داخلی و خارجی در حوزه انتخاباتی متمرکز شده است و قصد دارد تا این انتخابات با هیبت و پرشکوه برگزار نگردد.

وی با اشاره به رد صلاحیت ها در استان یادآور شد: در حوزه انتخابی قزوین، آبیک و البرز به صرف گرایش سیاسی هیچ داوطلبی رد یا تایید نشد. چرا که گرایش های سیاسی ملاک نبود.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل هیات های اجرایی گفت: در قانون جدید و حتی قدیم، فرمانداران به عنوان روسای هیات های اجرایی، ۳۰ نفر از معتمدان را از لایه های مختلف جامعه معرفی می کردند و در نهایت هشت نفر به همراه چهار عضو علی البدل، در کنار سه نفر یعنی فرماندار، نماینده حقوقی با معرفی رییس کل دادگستری و رییس ثبت احوال شهرستان هیات اجرایی شهرستان را تشکیل می دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه این افراد در حوزه صلاحیت ها ۲ ابزار در اختیار دارند، یک بخش استعلامات از مراجع پنجگانه شامل اداره کل ثبت، دادستانی، فراجا، واجا و اطلاعات سپاه و بخش دوم هم شامل تحقیقات محلی است.

این مقام مسوول در استانداری قزوین یادآور شد: در این دوره از انتخابات ۹۰ داوطلب از ۳۴۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که عدد قابل توجهی هم هست، نتوانستند سوابق پنج ساله اجرایی خود را در حوزه فعالیت های اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضایی بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه همه ما خیرخواه نظام، انقلاب و دولتی هستیم که شعارهایش رویکردهای اساسی انقلاب است، گفت: مدیران ما نیازمند ارتقا سواد رسانه ای هستند و این ضعف و اشکال ماست و باید اصلاح شود. تا جایی که همین امروز در جلسه ای که در استانداری داشتیم یکی از افراد پیشنهاد داد تا بخشی از جلسه شورای اداری به ارتقا سطح سواد رسانه ای مدیران اختصاص پیدا کندکه حرف درستی هم بود.