۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 29128
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
  • ارسال توسط :
مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند
مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند

مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند

از خرداد ماه سال جاری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قزوین پرداخت نشده است.

دستور استاندار قزوین برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های قزوین

محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه تمام مصوبات جلسه قبل این ستاد همچنان پا برجاست، گفت: از هفته آینده مدارس و دانشگاه های استان با ۳۰ درصد ظرفیت می توانند به صورت حضوری برگزار شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حال گذر از شرایط سخت امیکرون هستیم و روزهای پیش روی بهتری در انتظار استان قزوین است.

اعلایی با تاکید بر انجام واکسیناسیون کرونا تأکید کرد: هیچ چیزی به جز واکسیناسیون قدرت پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را ندارد و آن بخش از جامعه که نسبت به واکسیناسیون بی‌تفاوت هستند عواقب جبران ناپذیری را به بدنه جامعه تحمیل می‌کنند.

استاندار قزوین از شهرداران، فرمانداران و سایر مسئولان استانی خواست در روزهای پایانی سال، نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین نظارت بر عملکرد اصناف و ترغیب شهروندان به امر واکسیناسیون اهتمام ویژه داشته باشند.  

اعلایی به ستادهای خدمات سفر و سایر دستگاه ها که برای تعطیلات سال جدید در آماده باش قرار دارند هم توصیه کرد در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن نیازمند برنامه ریزی های خاصی هستیم که مسئولان مربوط باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

 استاندار قزوین همچنین دباره مطالبات معوق دانشگاه علوم پزشکی قزوین از سازمان تامین اجتماعی، گفت: از خرداد ماه سال جاری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قزوین پرداخت نشده است و سازمان تأمین اجتماعی هر چه زودتر نسبت به انجام تعهدات خود اهتمام داشته باشد.  

اعلایی با اشاره به وضعیت بیمارستان بوعلی قزوین، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان می توانیم ظرفیتی را با همراهی سازمان برنامه و بودجه و خیران سلامت ایجاد کنیم و بخشی مختص به بیماران کرونایی تاسیس کنیم.