۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40183
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۴۹
  • ارسال توسط :
مخزن جدید ۱٠ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی مهرگان آماده بهره برداری است
مخزن جدید ۱٠ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی مهرگان آماده بهره برداری است

مخزن جدید ۱٠ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی مهرگان آماده بهره برداری است

میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده معادل ۶۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با تلاش های صورت گرفته و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱٠ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی این شهر احداث و آماده بهره برداری است.

داراب بیرنوندی اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱٠ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی این شهر احداث و آماده بهره برداری است.

وی میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: شهر جدید مهرگان پیش از این دارای یک باب مخزن ذخیره ۱٠ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان و در راستای طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر، ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*