۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 1818
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
  • ارسال توسط :
مازولا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست
مازولا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست

مازولا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست

مارسلینو جونیور لوپز آرودا که به مازولا معروف است با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست

مارسلینو جونیور لوپز آرودا که به مازولا معروف است عصر امروز یکشنبه با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست تا جایگزین استوکس در خط حمله این تیم باشد.

مازولا به عنوان وینگر برزیلی که سابقه درخشانی در لیگ برزیل و برخی از تیم‌های شرق آسیا دارد توانسته در ۱۸۳ بازی ۳۴ گل و ۲۷ پاس گل به نام خود ثبت کند.

قرارداد این بازیکن با تیم تراکتور دو ساله است. وی سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر سائوپائولو، پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، هنگ فنگ چین و سائو بنتو را در کارنامه دارد.

وی فوتبالش را در تیم‌های جون بوک موتورز کره و سائو بنتو برزیل ادامه داده است و امسال نیز به جمع شاگردان مصطفی دنیزلی اضافه شده تا چالشی جدید در غرب آسیا را آغاز کند.

مازولا در حالی امروز به تراکتور پیوست که کوهی از تجربه را با خود به همراه آورده، این بازیکن در ۱۰ لیگ و تورنمنت مختلف در سطح جهان فوتبال بازی کرده است.

این فصل تراکتوری ها امیدوار هستند با اضافه شدن این وینگر تکنیکی در کنار سایر نفرات هجومی این تیم خط آتش قدرتمندی را تشکیل دهند.

مازولا نهمین ورودی تراکتور در نقل و انتقالات به حساب می‌آید که قرار است به تمرینات این تیم در اردوی ارزروم ملحق شود.همچنین باشگاه تراکتور در خبر جذب این بازیکن اعلام کرد که یک مهاجم خارجی جدید نیز بزودی به این تیم اضافه می‌شود. هنوز در مورد مشخصات و ملیت این بازیکن اطلاعی در دست نیست.