۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 31446
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
  • ارسال توسط :
«مادر عشق» روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س)
«مادر عشق» روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س)

«مادر عشق» روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س)

ام‌البنین (سلام الله علیها)، نامش فاطمه بود و نام قبیله‌اش بنی‌کِلاب. او همسر امام علی (ع) و از زنان نامدار اسلام است.

کتاب «مادر عشق» روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س)، مادر حضرت عباس (ع) است که با هدف آشنایی نوجوانان از زنان صدر اسلام و الگوبرداری از زندگی آنان از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شده است.

ام‌البنین (سلام الله علیها)، نامش فاطمه بود و نام قبیله‌اش بنی‌کِلاب. او همسر امام علی (ع) و از زنان نامدار اسلام است. ثمره زندگی مشترک ام‌البنین(علیهاالسلام) با حضرت علی(علیه السلام)، چهار پسر بود که به دلیل داشتن همین پسران، او را ام‌البنین، یعنی مادر پسران می خواندند. نام فرزندان ایشان به ترتیب عبارتند از: حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، عبداللّه، جعفر و عثمان؛ که هر چهار نفرْ در سرزمین کربلا و در رکاب امام حسین(علیه السلام) به شهادت رسیدند و نسل ایشان از طریق عُبیداللّه فرزند حضرت ابوالفضل(علیه السلام) ادامه یافت. 

کتاب «مادر عشق» از جمله کتاب‌های مجموعه ریحانه است که روایت داستانی از زندگی این بانوی بزرگوار است. این کتاب در ۱۱ فصل با توجه به منابع تاریخی به قلم عطیه‌سادات صالحیان نگاشته شده است. 

بنابر این گزارش؛ مجموعه کتاب‌های «ریحانه» نگاهی نو به زندگی زنان صدر اسلام دارد. پیشتر از این مجموعه «دختر ماه»، «بهای عاشقی»، «بانوی کبریا» و «مهرا » به چاپ رسیده است. 

کتاب «مادر عشق» با ۱۴۸ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه به نشانی www.enmabazar.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.