۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 35829
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۷
  • ارسال توسط :
لیگ دسته اول فوتبال؛ شمس آذر بُرد و جام گرفت
لیگ دسته اول فوتبال؛ شمس آذر بُرد و جام گرفت

لیگ دسته اول فوتبال؛ شمس آذر بُرد و جام گرفت

هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال در حالی به پایان رسید که رقابت نزدیکی بین سه تیم استقلال خوزستان، فجرسپاسی و سایپا برای تعیین دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر وجود دارد.

وقایع خبری: هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری ۸ بازی همزمان پیگیری شد. در بازی‌های امروز شمس آذر قزوین که صعودش به لیگ برتر قطعی شده است، ۲ بر یک خلیج فارس ماهشهر را شکست داد و با ۶۴ امتیاز در صدر جدول جایگاهش را محکم‌تر کرد. در پایان این مسابقه جام قهرمانی لیگ دسته اول به این تیم قزوینی اهدا شد.

استقلال خوزستان ۵۱ امتیازی و تیم دوم جدول، هفته بازی نداشت اما فجر شهیدسپاسی و سایپا دیگر مدعیان صعود برابر حریفانشان به میدان رفتند.

فجر که یکی از شانس‌های صعود به عنوان تیم دوم است، این هفته برابر شهرداری آستارا با تساوی بدون گل متوقف شد تا زردپوشان شیرازی دو امتیاز حساس را از دست بدهند. فجر با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و همچنان در رده سوم قرار دارد.

سایپا دیگر تیم مدعی این هفته توانست یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را شکست دهد و با ۴۹ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

با توجه به نتایج این هفته برای تعیین تیم دوم رقابت سخت و نزدیکی بین استقلال خوزستان، فجر سپاسی و سایپا در بازی‌های پایانی وجود خواهد داشت.

در سایر بازی‌های امروز، خیبر خرم‌آباد برابر دریای بابل ۲ بر یک به پیروزی رسید و با ۴۸ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

چادرملوی اردکان برابر چوکای تالش به تساوی ۳ بر ۳ رسید، پارس جنوبی جم یک بر صفر شهرداری همدان را از پیش رو برداشت، ون پارس اصفهان برابر آرمان‌گهر؛ یک بر یک مساوی شدند و مس شهر بابک برابر استقلال ملاثانی از سوی فدراسیون فوتبال سه بر صفر برنده اعلام شد.