۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » تغذیه » درمان
  • شناسه : 33307
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
  • ارسال توسط :
لاغری با چای سبز به چه افرادی توصیه نمی‌شود
لاغری با چای سبز به چه افرادی توصیه نمی‌شود

لاغری با چای سبز به چه افرادی توصیه نمی‌شود

خانم‌های باردار و مادر‌هایی که به فرزندان خود شیر می‌دهند نیز باید زیر نظر پزشک، این دمنوش گیاهی را استفاده کنند.

یکی از روش‌های مناسب برای رسیدن به وزن دلخواه، نوشیدن چای سبز در طول روز بین سه تا پنج فنجان شناخته شده اما باید مطمئن شوید که نوشیدن این دمنوش به سلامتی شما ضرر نمی‌رساند و طبق تحقیقات و دانستن بهترین روش استفاده از چای سبز برای لاغری و کاهش وزن شروع به مصرف این دمنوش گیاهی کنید.

چای سبز به دلیل داشتن کافئین، برای افرادی که به کافئین حساسیت دارند اصلا توصیه نمی‌شود. همچنین برای افرادی که بیماری کم خونی، فشار خون، فشار چشم، زخم معده، میگرن، اختلالات روانی، مشکلات کبدی و کلیوی دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

برای این افراد مصرف چای سبز ممنوعیت دارد و استفاده کردن از این دمنوش گیاهی ممکن است سلامتی چنین افرادی را به خطر بیندازد.

خانم‌های باردار و مادر‌هایی که به فرزندان خود شیر می‌دهند نیز باید زیر نظر پزشک، این دمنوش گیاهی را استفاده کنند.

در صورت رعایت کردن احتیاط‌‌های لازم در هنگام نوشیدن چای سبز و رعایت بهترین روش برای استفاده از چای سبز برای لاغری و کاهش وزن هیچ مشکلی برای فرد استفاده کننده از این دمنوش لاغری به وجود نمی‌آید.

گاهی ممکن است شما در گذشته چای سبز را نوشیده باشید اما یک دفعه بدن شما در موقع مصرف مجدد، به این دمنوش حساسیت نشان دهد پس حتما قبل از اینکه برای لاغری اقدام به نوشیدن چای سبز کنید حتما از حساسیت‌زا نبودن بدن خود به این دمنوش اطمینان حاصل فرمایید.

سخن پایانی

چای سبز که کمک به هضم بهتر غذا و افزایش متابولیستم می‌کند و با دانستن بهترین روش استفاده از چای سبز برای لاغری و کاهش وزن نیز می‌توان استفاده کرد و به وزن ایده‌آل خودتان برسید. همچنین علاوه بر تاثیر نوشیدن چای سبز به کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل با نوشیدن این دمنوش به سلامتی خود نیز کمک کنید. علاوه بر اینکه نوشیدن چای سبز قبل از تمرینات ورزشی باعث کاهش وزن می‌شود نوشیدن این دمنوش بعد از انجام تمرینات ورزشی نیز تاثیرات مناسبی مانند شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.