۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » سپاه » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 38482
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
  • ارسال توسط :
قزوین میزبان ۸ شهید گمنام
قزوین میزبان ۸ شهید گمنام

قزوین میزبان ۸ شهید گمنام

همزمان با ایام فاطمیه، استان میزبان هشت شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی است.

وقایع خبری: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: همزمان با ایام فاطمیه، استان میزبان هشت شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی است.

امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مراسم استقبال از ۸ شهید گمنام ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح روز جمعه دهفدهم آذر  از میدان آزادی قزوین به سمت میعدگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین این مراسم در همین روز از ساعت ۱۲ و سی دقیقه تا ۱۴ در اقبالیه و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تاکستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: روز شنبه هجدهم آذر هم مردم آوج از ساعت ۹ تا ۱۰، آبگرم ۱۱ تا ۱۲، شال ۱۴ تا ۱۵ و اسفرورین ۱۶ تا ۱۷ میزبان شهدا خواهند بود.

امیری مقدم افزود: شهدای گمنام روز یکشنبه نوزدهم آذر از ساعت ۹ تا ۱۰ و سی دقیقه در دانسفهان، ۱۱ تا ۱۲ در بوئین زهرا و ۱۵ تا ۱۷ در آبیک مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: روز دوشنبه هم مراسم استقبال از ساعت ۹ تا ۱۰ و سی دقیقه در الوند ، ۱۱ تا ۱۳ در بیدستان و شریف آباد و ۱۴ تا ۱۷ در محمدیه و مهرگان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ۸ نقطه استان قزوین خاکسپاری خواهند شد.