۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27048
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
  • ارسال توسط :
قزوین برف و بارانی می شود
قزوین برف و بارانی می شود

قزوین برف و بارانی می شود

اداره کل هواشناسی استان قزوین از بارش باران و برف و کاهش دمای هوای در روز‌های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان قزوین با صدور هشدار زرد، از بارش باران و برف و کاهش دمای هوای در روز‌های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین

بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین به ” وقایع خبری “گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز چهارشنبه همانند دیروز، وضعیت جوی در استان قزوین پایدار است و در این مدت شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی افزود: از پنجشنبه با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار به استان قزوین، کاهش دما و وزش باد‌های سرد شمالی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: در ارتفاعات شمالی استان قزوین هم پدیده مه همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بهروزی افزود: از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا جمعه با گذر سامانه بارشی از آسمان استان قزوین، در برخی ساعات، بارش باران پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی، به دلیل برودت هوا، به شکل برف خواهد بود.

وی گفت: سامانه بارشی جدید، از فردا تمامی مناطق استان قزوین را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش برف و باران تمامی مناطق استان را در برمی گیرد و بر همین اساس، دیروز هشدار زرد هواشناسی صادر شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر عمومی و کاهش دید افقی، دور از انتظار نیست و رانندگان وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

 روز‌های پنجشنبه و جمعه به دلیل کاهش دمای هوا، احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد و کوهنوردان روز‌های پنجشنبه و جمعه از صعود به ارتفاعات استان قزوین خودداری کنند.