۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 33177
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
  • ارسال توسط :
قدردان بچه‌های تیم ملی هستیم
قدردان بچه‌های تیم ملی هستیم
حمید سجادی:

قدردان بچه‌های تیم ملی هستیم

بازیکنان مقابل آمریکا تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما قسمت این بود.

 حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران گفت: امیدوارم در چند ماه آینده به نحو احسن، منسجم و متحد برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. امیدوارم این تیم به صورت شایسته دور هم جمع شوند و تمریناتشان را آغاز کنند و ما هم بتوانیم فدراسیون را حمایت و کمک کنیم.

وی درباره نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: به هر حال جام جهانی بود اما همه دوست داشتیم از این مرحله صعود کنیم. تیم تلاش کرد اما کادر فنی و مردم باید از نظر فنی قضاوت کنند. من هر سه بازی را حضور داشتم و سعی کردم روز بازی خودم را به دوحه برسانم. به هر حال شرایط جام جهانی خاص بود و خیلی از تیم‌ها از جمله تیم میزبان نتوانستند صعود کنند. مهم کیفیت عملکرد بازیکنان بود که در مقابل ولز مردم را خوشحال کردند و خود را به خوبی نشان دادند. بازی دیشب مقابل آمریکا را هم دیدید. بازیکنان مقابل آمریکا تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما قسمت این بود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: با همه این‌ها بچه‌های ما بهترین‌ هستند و امیدوارم قدردانشان باشیم. فوتبال خیلی پیشرفت کرده و ما باید به فکر تقویت فوتبال باشیم. ما هم باید مدیریت کنیم و فوتبال روز و استاندارد را باید مهیا کنیم. زمین، کمپ و اقامت خوب باید داشته باشیم و باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. شرایطی که در چند ماه گذشته داشتیم خاص بود و مطلوب نبود. در بعضی از مقاطع زمانی نیاز به تصمیم گیری سریع داشتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم منسجم‌تر برنامه ریزی کنیم و با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنیم. 

وی درباره ادامه کار کارلوس کی‌روش گفت: مسائل فنی در فدراسیون پیگیری می‌شود. ما به خاطر مواضع و نگرش کی‌روش از او ممنونیم. در دوره قبل جام جهانی ۲۵ روز تیم در اختیار کی‌روش بود اما در این دوره فقط ۵ روز بود. در هر صورت کارنامه و زحمات او مشخص است. ما هم قدردان او هستیم. ما از فدراسیون و نظر فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را بخواهند از کی‌روش هم حمایت می‌کنیم. او ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم او را دوست دارند. البته این‌گونه تصمیمات فنی است و منتظر نظر فدراسیون در این خصوص هستیم.