۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارتش » نیروهای مسلح
  • شناسه : 29922
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
  • ارسال توسط :
قدرت نیرو‌های مسلح ما قدرت بازدارندگی است
قدرت نیرو‌های مسلح ما قدرت بازدارندگی است

قدرت نیرو‌های مسلح ما قدرت بازدارندگی است

کوچک‌ترین تحرک دشمنان مانند رژیم صهیونیستی، از چشم تیزبین نیرو‌های مسلح ما پوشیده نیست.

سید ابراهیم رئیسی در مراسم روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امام بزرگوار و حکیم، امروز را روز ارتش اعلام کردند. ارتش ما ارتش با بصیرت، مکتبی و با روحیه انقلابی است. بصیرت از ارتش و جلوه زیبایی که ارتش از دیدار با امام در بهمن ۵۷ به یادگار گذاشت، بهترین جلوه بصیرت ارتش است. همراهی با مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب در کارنامه ارتش جلوه‌گر است. ارتش در دفاع مقدس بسیار خوش درخشید. ارتشیان و شهدای آن حماسه‌آفرینی کردند، شهامت، شجاعت و ایستادگی را به یادگار گذاشتند و برای نسل‌ها و عصر‌ها الگو شدند.  

رئیس جمهور، گفت: پیوستگی ارتش و سپاه و برادری و صمیمیت آن‌ها به عنوان دو بازوی توانمند فرمانده معظم کل قوا، مثال‌زدنی است. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی‌های بسیاری دارند. محوری‌ترین توانمندی این است که دارای نیروی‌های مخلصند و آماده‌اند در میدان، خطر کنند و با هر دشمنی روبرو شوند. ارتش، نیروی منضبط، انقلابی، مکتبی و دارای روحیه ارزشمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا است. امروز توانایی نظامی ما نه‌ تنها در منطقه، بلکه در جهان، زبانزد است. ارتش از فرصت تحریم برای توانمند شدن بسیار خوب استفاده کرد. بهترین استفاده در این فضای تحریمی را صنایع نظامی انجام دادند و ارتش توانمندی بسیاری پیدا کرد.  

دکتر رئیسی، اظهار داشت: ارتش در همه عرصه‌ها با مردم، از مردم و در مردم است. در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت قابل تقدیری انجام داد. در شرایط کرونا کنار مردم بوده و بسیار خوب عمل کرده است. ارتش، سپاه و بسیج، امکانات بسیار خوبی در اختیار مردم گذاشتند. خدمت‌رسانی ارتش به مردم آسیب دیده در حوادث طبیعی، مثل سیل و زلزله، قابل تقدیر است. ارتش، هیچ زمانی میدان را ترک نکرد و ماند تا مشکل مردم را برطرف کند. امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور و نظام است. مردم به ارتش اتکا می‌کنند و ارتش مورد اعتماد مردم است.  

رئیس جمهور، گفت: پیام این آمادگی به دوستداران انقلاب اسلامی، پیام امید است. دشمن هم بداند که قدرت نیرو‌های مسلح ما قدرت بازدارندگی است و کوچک‌ترین تحرک دشمنان مانند رژیم صهیونیستی، از چشم تیزبین نیرو‌های مسلح ما پوشیده نیست. پیام این اقتدار، صلابت و ایستادگی به همه محرومان، مظلومان و مستضعفان عالم این است که نیرو‌های مسلح ما نقطه امید آنها هستند.  

دکتر رئیسی، اظهار داشت: من به عنوان خدمتگزار مردم، از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش صمیمانه تشکر می‌کنم. ارتش در دل مردم جای دارد و تحت فرماندهی معظم کل قوا برای انجام مأموریت‌های محوله آمادگی دارد. پیمانی که ارتش در محضر امام (ره) و شهدای عزیز می‌بندد، پیمانی همیشگی و میثاقی پایدار است.