۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 23630
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
  • ارسال توسط :
فضای کسب و کار قزوین در سایه اعتماد به بخش خصوصی بهبود می‌یابد
فضای کسب و کار قزوین در سایه اعتماد به بخش خصوصی بهبود می‌یابد

فضای کسب و کار قزوین در سایه اعتماد به بخش خصوصی بهبود می‌یابد

درخواست اجماع جهت تشکیل کارگروه ویژه کشف ماینرهای رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان داریم.

وقاع خبری– مهندس مهدی بخشنده روز پنجشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با گرامیداشت حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت : مهار نقدینگی، افزایش صادرات غیرنقدی، ایجاد استقلال بانک مرکزی، تعامل با جهان، اصلاحات ضروری در نظام مالیاتی، بیمه ای و ارزی و برقراری عدالت از عمدترین مطالبات فعالان اقتصادی استان از دولت منتخب است.
وی اضافه کرد: اتاق صنایع و معادن قزوین در آستانه تشکیل دولت جدید با راهبرد ایران قوی آمادگی خود را برای همگامی و همراهی با دولت منتخب اعلام می کند تا تمامی ظرفیت های خود را برای تحقق شعار دولت جدید به کار بگیرد.
بخشنده گفت:با توجه به شیوع کرونا جا دارد از مدیران پزشکی، پرستاران و کادر درمان برای مقابله با اوج گیری چهارم بیماری کووید ۱۹ به نمایندگی از بخش خصوصی تشکر کنیم.
وی با اشاره به جایگاه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قزوین، گفت: ما سال گذشته براساس برخی معیارها از قبیل برگزاری منظم جلسات به ریاست استاندار و تصویب مصوبات در چهارچوب وظایف شورا امتیاز بین ۸۰ تا ۱۰۰ و رتبه ششم را در سطح کشور به دست آورده و به رتبه در حد شایسته و در حد انتظار رسیده ایم.
بخشنده در خصوص کشف رمزارزهای غیرمجاز در استان، افزود: درخواست اجماع جهت تشکیل کارگروه ویژه کشف ماینرهای رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان داریم چون در غیر این صورت به دلیل خشکسالی و کمبود تولید انرژی با چالش در زمینه مصرف برق مواجه خواهیم شد.
وی گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که کمترین صدمه را از نظر مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از خاموشی برق و آسیب آن در صنایع استان داشته باشیم.