۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 30509
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
  • ارسال توسط :
فروش ۲۱۱ میلیارد تومانی در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران
فروش ۲۱۱ میلیارد تومانی در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

فروش ۲۱۱ میلیارد تومانی در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

از این میزان، ۱۰۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بخش حضوری و ۱۰۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان به بخش مجازی مربوط است.

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: استقرار همه ناشران در فضای مسقف ۹۰ هزار متر مربع، هزینه کرد تمام یارانه اعطایی برای خرید کتاب برای نخستین بار در طول سی‌وسه دوره و تخصیص یارانه اعتباری خرید کتاب به شکل مجازی با هدف شفاف‌سازی و توزیع عادلانه از مهم ترین ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: چهارده کشور و هفت انجمن دوستی و یونسکو در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کردند. قطر مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بود.

آقای احمدوند گفت: راه‌اندازی کارافزا‌ر اطلاع‌رسانی نمایشگاه با بیش از ۶ هزار دریافت، پاسخ به بیش از ۴۱ هزار و ۵۰۰ تماس در مرکز پاسخگویی نمایشگاه و ارائه خدمات همیاران خرید در مرکز پاسخگویی نمایشگاه از دیگر تمهیداتی بود که برای این دوره از نمایشگاه تدارک دیده شده بود.

به گفته احمدوند، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش مجازی و فیزیکی به طور همزمان با حضور ۲۸۰۰ ناشر داخلی و همچنین ۱۹۰ ناشر خارجی از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. بخش مجازی تا دوم خرداد ۱۴۰۱ در سامانه ketab.ir میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بود.