۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 38279
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
  • ارسال توسط :
فرصت مناسبی برای زوج های در آستانه ازدواج
فرصت مناسبی برای زوج های در آستانه ازدواج

فرصت مناسبی برای زوج های در آستانه ازدواج

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا خواهد شد.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۳ آذر ماه ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا خواهد شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با بیان خبر فوق افزود: بیش از ۵۵ مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل خدمات ازدواج آسان، لوازم خانگی، مبلمان، فرش و تابلوفرش، لوازم ریز آشپزخانه، لوستر، صنایع دکور، منسوجات، شیرآلات، ظروف آنتیک آشپزخانه، سرویس و کالای خواب و … محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

وی بیان داشت : برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج های در آستانه ازدواج فراهم می نماید تا نیازهای خود در خصوص ملزومات جهیزیه را تامین نمایند.

خورگامی اظهار داشت: در نمایشگاه فوق، به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه ای اختصاص داشته شده است و خدماتی از جمله تالار و تشریفات، مزون، سالن های زیبایی و… با قیمت های مناسب را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین بیان داشت: محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با ارائه تخفیفات از ۵ تا ۱۵ درصد عرضه خواهد شد و برخی از مشارکت کنندگان نیز فروش اقساطی خواهند داشت و در روزهای برپایی این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و هم استانی های گرامی خواهیم بود.