۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23494
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
  • ارسال توسط :
عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری نامزد‌ها جدا بپرهیزند
عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری نامزد‌ها جدا بپرهیزند

عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری نامزد‌ها جدا بپرهیزند

حضور آحاد جامعه در عرصه انتخابات برای تقویت نظام و کشور بسیار اثرگذار است.

وقایع خبری- جمالی پور استاندار در بازدید از حوزه انتخابیه تاکستان و جلسه شورای تامین این شهرستان اضافه کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید از جانبداری یا اقدام له یا علیه نامزد‌ها جدا بپرهیزند، چون خلاف قانون و شرع است و باید در دادگاه الهی پاسخگو باشند.

جمالی پور با بیان اینکه اعمال سلیقه شخصی و گروهی در فرایند‌های انتخاباتی خیانت به مردم و خلاف شرع و قانون است، ادامه داد: طوری باید رفتار کنیم که اگر فردا در این دنیا نبودیم مقابل خداوند سرافکنده نباشیم و حداقل آگاهانه کاری نکرده باشیم که حقوق کسی زیر پا گذاشته شود.

استاندار تاکید کرد:حضور آحاد جامعه در عرصه انتخابات برای تقویت نظام و کشور بسیار اثرگذار است و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌سازد.

جمالی پور افزود: مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ضامن امنیت پایدار برای کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و مردم با مشارکت حداکثری در دو انتخابات مهم پیش رو، علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کنند.

استاندار گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، مهمترین جلوه رای به استقلال کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.