۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 38218
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
  • ارسال توسط :
علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد
علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد

برومند:احساس کردم بودن من دیگر نه تنها ثمر ندارد بلکه ممکن است به این نهاد صنفی با ارزش و یگانه آسیب وارد کند .

با اعلام سایت رسمی خانه سینما، استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی مورد پذیرش هیات رئیسه خانه سینما قرار گرفت و در جدیدترین جلسه هیات مدیره خانه سینما، علی دهکردی بازیگر سینما و عضو هیات مدیره ، مدیرعامل این تشکل صنفی شد.

در متن استعفای مرضیه برومند آمده است:

من در تاریخ دهم مهرماه از سمت مدیریت عامل خانه سینما استعفا دادم.
اما چرا آمدم و چرا رفتم؟
آمدم تا هیئت مدیره را در عبور از بحرانهای سختی که پشت سر گذاشته و همچنان درگیر پیامدهایش بود ، یاری کنم. آمدم آغوش باز کنم و خانواده سینما به ویژه جوانهارا از درافتادن به دامی که از هرسو برایشان گسترده شده به سلامت به در ببرم و نگذارم بیش از این از روح و روانشان هزینه بدهند. آمدم تا هرآنچه احترام و اعتبار دارم به کار ببندم و به مدیران و مسئولین فرهنگی هشدار بدهم که راهی که پیش گرفته اند جز عمیق تر شدن شکاف ها و نابودی سینما حاصلی ندارد، به آن ها گوشزد کنم که باید دست از لجبازی و عناد و بی مهری و رفتارهای تند و اهانت آمیز با هنرمندان مخصوصا با خانمهای بازیگر بردارند، اما متاسفانه گوش شنوایی نبود، یا بود و تصمیم گیرندگان اصلی کسان دیگری بودند.
آمدم تا با پرهیز از گرفتار شدن در چرخه روزمرگی و برآوردن خواسته های ابتدایی و کوتاه مدت برخی از اعضا ، مطالبات اصلی و بنیادین صنوف سینمایی را پیش ببرم و برنامه های کلان هیئت مدیره را که در اولویت خواسته های صنوف هم بود ، دنبال و اجرا کنم، غافل از آنکه وضعیت معیشت بخش بزرگی از خانواده سینما آنقدر وخیم است که ترجیح میدهند امروزشان را به فردا برسانند، حوادث و رویدادهای غم انگیز پی در پی و جریانات و اختلاف نظرهای درونی خانه نیز منجر به توقف برخی از برنامه های کلان هیئت مدیره و محول کردن آن به آینده ای دیگر شد.
ناتوانی من در درک پیچیدگی ها و تناقضهای درونی خانه سینما و هم چنین خودداری سازمان سینمایی از پرداخت به موقع اقساط به دلایل مختلف مزید بر علت شد و احساس کردم بودن من دیگر نه تنها ثمر ندارد بلکه ممکن است به این نهاد صنفی با ارزش و یگانه آسیب وارد کند ، بنابراین استعفای خودم را تقدیم کردم و قول دادم تا تاریخ بیستم آبان همچنان خانه سینمارا اداره کنم . برای خانه و خانواده پرافتخار سینما آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.