۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33462
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
  • ارسال توسط :
عطر قرآن در سراسر استان قزوین منتشر شد
عطر قرآن در سراسر استان قزوین منتشر شد

عطر قرآن در سراسر استان قزوین منتشر شد

از همه دستگاه ها، مدیران و تلاش گران که دست برنامه قرآنی را گرفتند ، حمایت کردند تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی که امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) و با حضور دکترسیدمهدی خاموشی نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور وجمعی از مدیران استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات دینی با حضور ۲۳۹ متسابق در ۱۹ گروه برادران و ۱۱ گروه خواهران از ۱۹ آذرماه در استان آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: نفرات برتر بخش خواهران یکشنبه ۲۰ آذر ماه مشخص و معرفی شدند و امروز هم از گروه های برتر آقایان تقدیر خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری این مسابقات به همت و تلاش عزیزان در ماه ها قبل تا به امروز شکل گرفته و در استان قزوین قریب ۲ تا سه ماه جلساتی با محوریت مسئولان ارشد استان، دستگاه های اجرایی و الحمدالله با همت متولیان وقف که پشتیبانی اساسی را داشتند، برگزار شد.

حجت الاسلام مجیدی اعلام کرد: اتفاق خوبی که در کنار برگزاری مسابقات شکل گرفت که به برکت انوار قرآن کریم بود، شکل گیری بیش از ۴۰ محفل قرآن کریم در شهرها و روستاهای استان بود، این محافل با حضور قاریان بین المللی شکل گرفت و تلاش شد عطر قرآن در سراسر استان قزوین منتشر شد.

وی گفت: اتفاق دیگر این بود چهره هایی که از همشهریان و هم استانی های با مسابقات همراهی کردند بیشتر از جوانان بودند و جلسات با محوریت جوانان و نوجوانان بود و این امر پیام واضح و روشن در عصری است که می خواهند بگویند جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی و اهل بیت همراه نیستند که این مهم نشان داد همراهی خوبی دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: از همه دستگاه ها، مدیران و تلاش گران که دست برنامه قرآنی را گرفتند، حمایت کردند و همچنین تلاش همکاران برای برگزاری با شکوه این برنامه تشکر کرده و از رسانه ها و صدا و سیما هم تقدیر و تشکر می کنم.