۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » تهران
  • شناسه : 40122
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۳۱
  • ارسال توسط :
عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از مردم در نماز جمعه تهران
عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از مردم در نماز جمعه تهران

عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از مردم در نماز جمعه تهران

در اثر یک غفلت باعث شدم مردم عزیز ما دلشان شکست.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران از اینکه با غفلت باعث هجمه و شکستن دل مردم شده است، عذرخواهی کرد.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: شما خواهران و برادران و امت بپا خواسته و شهید داده و مومن و با بصیرت و نفس ضعیف خودم را به تقوای الهی توصیه می‌کنم.

خطیب جمعه تهران اظهار کرد: تقوا نتیجه ایمان و ظرف قبول هدایت است، تقوا هم توشه برای زندگی ابد و هم لباس است، انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیبش می‌شود. قبل از آغاز خطبه‌ها یک اعتذار و یک سپاس و یک دعا دارم، از اینکه در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی قتلگاه جوان‌ها و مسلخ آبروها، این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان، رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدم مردم عزیز ما دلشان شکست و ما باعث شدیم با غفلت و بی توجهی اینهمه به شما هجمه شود عذرخواهی می‌کنم.

حجت الاسلام صدیقی افزود: از خانواده مردم ایران و پدر این خانواده نایب امام زمان مرجع عالیقدر امام خامنه‌ای و از تک تک دانشجویانی که سالیان سال با ما مانوس بودند فرهیختگان، مسئولان فداکار و جهادگر و طلبه پروری که نوازششان هیچ فرق نکرد و مستمعین دو دهه خطبه‌های این ناچیز، خیلی بدهکارتان هستم و عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از شما به خاطر اینکه فضای تند برخاسته از بیرون که همه دشمنان هم صف شدند و هجمه کردند، اینها من را نمی‌زنند شما را می‌زنند، این هجمه عظیم در اراده، بصیرت و وفای شما هیچ اثری نگذاشت، با همه وجودم بدهکارتان هستم و تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه تهران اظهار کرد: و اما دعا برای افرادی که از طلبه‌ای که هیچ است و هیچ ادعایی نداشته، جز افتخار نوکری امام امت، به دفاع و حمایت برخواستند و فحش خوردند، خدایا آنهایی که برای ابروی یک طلبه به میدان آمدند و ابرویشان مایه گذاشتند، ابروی دنیا و اخرتشان را محفوظ بدار و این ملت را دشمن شاد نگردان.