۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » زنجان
  • شناسه : 21923
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
  • ارسال توسط :
عاملان شهادت ۲ محیط بان زنجانی دستگیر شدند
عاملان شهادت ۲ محیط بان زنجانی دستگیر شدند
در کمتر از ۱۲ ساعت؛

عاملان شهادت ۲ محیط بان زنجانی دستگیر شدند

ماموران در بازرسی از متهمان ۳ قبضه اسلحه شکاری به همراه ابزار آلات شکار و مقداری گوشت شکار غیر مجاز کشف کردند.

وقایع خبری- سردار رحیم جهانبخش با تبریک و تسلیت شهادت این ۲ محیط بان عزیز گفت: شامگاه سه شنبه در تعقیب و گریز محیط بانان باافراد ناشناس در منطقه حفاظت شده فیله خاصه در شهرستان زنجان ۲ نفر از محیط بانان بر اثر اصابت گلوله به شهادت می رسند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان پس از اطلاع از این اقدام ناراحت کننده عملیات شناسایی و دستگیری متهمان را با محوریت پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی آغاز کردند.

جهانبخش افزود: در کمتر از ۱۲ ساعت عاملان شهادت این ۲ محیط بان شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: اطلاعات پلیس و تحقیقات صورت گرفته حاکی از این است که این ۲ محیط بان با وجود برتری تجهیزاتی که نسبت به شکار چیان غیرمجاز داشتند برای پرهیز از اقدامات غیر قانونی، قانون به کار گیری سلاح را رعایت و قصد دستگیری آنان را در محیط حفاظت شده داشتند.

جهانبخش افزود: متهمان در اقدامی غافلگیرانه این ۲ محیط بان عزیز را که تا آخرین لحظه از کیان محیط زیست دفاع می کردند به شهادت رساندند.

وی با تاکید بر اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به شکار غیر مجاز و شهادت این ۲ محیط بان عزیز اعتراف کردند گفت: ماموران در بازرسی از متهمان ۳ قبضه اسلحه شکاری به همراه ابزار آلات شکار و مقداری گوشت شکار غیر مجاز کشف کردند.