۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 35000
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
  • ارسال توسط :
«طرح ضیافت الهی» در بقاع  متبرکه استان قزوین اجرا می شود
«طرح ضیافت الهی» در بقاع  متبرکه استان قزوین اجرا می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

«طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه استان قزوین اجرا می شود

بیش‌از ۹۰ بقعه متبرکه قزوین آماده اجرای طرح‌های ویژه نوروزی است .

مراسم تحویل سال نو با پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان قزوین برگزار می شود.

حجت‌الاسلام‌ سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان خبر فوق افزود: بیش‌از ۹۰ بقعه متبرکه قزوین آماده اجرای طرح‌های ویژه نوروزی است .

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هر سال کار ویژه‌ای تحت عنوان آرامش بهاری در ایام نوروز دارد که امسال به دلیل تلاقی بهار طبیعت و ماه بهار قرآن «طرح ضیافت الهی» نیز همزمان با این طرح در بقاع متبرکه استان قزوین اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مسافران و زائران نوروزی است، تصریح کرد: طرح «آرامش بهاری» ویژه نوروز ۱۴۰۲ و طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان به طور همزمان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا سوم اردیبهشت ماه و پایان ماه مبارک رمضان در امامزادگان استان اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: با آغاز شب عید از محل موقوفات و امامزادگان استان یک هزارو ۶۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و دوهزار و ۶۰ کارت هدیه ۷۰۰ هزار تومانی و به طور کلی مبلغی بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان و فقرای استان توزیع شد.

این مقام مسوول در پایان گفت: با توجه به اینکه در فرهنگ ایرانی و اسلامی، روزهای منتهی به آغاز سال جدید، ایام خرید لباس و مایحتاج شب عید بوده و به نوعی این ایام، ایام سرور و شادمانی محسوب می‌شود، تقارن بهار طبیعت با ماه بهار قرآن، اهمیت دستگیری از نیازمندان را دوچندان کرده که از محل درآمد موقوفات و کمک‌های مردمی به امامزادگان این بن کارت‌ها به نیازمندان جهت رفع برخی احتیاجات اولیه اهدا شد.