۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » جامعه » خدمات اجتماعی » شهرنشینی و شهروندی » قزوین
  • شناسه : 1374
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
  • ارسال توسط :
ضرورت راه اندازی مسیر دوچرخه در بوستان بانوان قزوین
ضرورت راه اندازی مسیر دوچرخه در بوستان بانوان قزوین

ضرورت راه اندازی مسیر دوچرخه در بوستان بانوان قزوین

اگر چهار راه نادری وجود داشت شاهد ترافیک در سبزه میدان نبودیم.

دکتر سیده منیره قوامی رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری پارلمان محلی در جلسه علنی صحن شورا که با حضور معاون حمل و ونقل و ترافیک شهردار برگزار شد در سخنانی گفت :از راه اندازی طرح سه شنبه های بدون خودرو در بعضی سازمانهای شهرداری تشکر می کنم و از شهرداری درخواست دارم تا مطالبه بانوان شهر در خصوص راه اندازی مسیر دوچرخه در بوستان بانوان را پیگیری کند.

وی ادامه داد: در شهر تهران پل گیشا در حال جمع اوری است و به جای آن زیر گذر در نظر گرفته شده حال سوال اینجاست که ایا با وجود اینکه پل نادری سیما و منظر شهری را برهم زده و نقشی در کنترل ترافیک ندارد برنامه ای برای جمع اوری و تخریب ان ندارند.؟
به گفته وی اگر چهارراه در نادری وجود داشت به مرور خودروها وارد سبزه میدان می شد و شاهد این حجم ترافیک نبودیم.


قوامی خاطر نشان کرد : طبق اعلام گزارشات شهروندان مسیر اتوبوس نوروزیان تا سبزه میدان ۴۵دقیقه طول می کشد که باعث نارضایتی شهروندان شده است و رغبت استفاده از اتوبوس در این مسیر وجود ندارد لازم است تا سازمان اتوبوسرانی برای ان تدبیر بیاندیشد. وی دربخش دیگری از سخنانش به المان میدان عدل اشاره کرد و گفت: دراین مورد چندین جلسه در کمیسیون تشکیل و طرحی که در مسابقه برنده شده بود بررسی و به تایید رسید اما بعد از گذشت چند ماه و تعیین پیمانکار این پروژه اجرا نشد.
رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری پارلمان محلی تاکید کرد براساس گزارش شهرداری علت اجرا نشدن طرح جواب استعلام از سازمان اب بوده که به دلیل عبور لوله های فونداسیونی اجرا و اجرای این المان منتفی شد.
وی تاکید کرد شهرداری قبل از هر اقدامی برای طراحی المان یا هر پروژه دیگری اول باید استعلامات مورد نیاز و لازم را اخذ کند.
این عضو شورا تصریح کرد: لازم است تذکر جدی به شهرداری داده شود تا وقت و هزینه شورا و شهرداری تلف نشود.