۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 31515
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • ارسال توسط :
ضرورت اخذ مجوز از شورا در مزایده های بیش از ۵۰۰ میلیون تومان
ضرورت اخذ مجوز از شورا در مزایده های بیش از ۵۰۰ میلیون تومان

ضرورت اخذ مجوز از شورا در مزایده های بیش از ۵۰۰ میلیون تومان

بعضا مشاهده می شود که صرفه و صلاح شهر و شهرداری قزوین رعایت نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین از تهیه طرح اعضای شورا پیرامون اخذ مجوز شهرداری از شورای اسلامی شهر قزوین مبنی بر هرگونه برگزاری مزایده و مناقصه و تهاتر با رقم بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

قاسم اللهیاری ، سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش نظارتی شوراها و اهمیت نظارت بر اموال و دارایی های شهرداری قزوین به استناد بندهای ۸ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور طرحی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مبنی بر ضرورت اخذ مجوز از شورا قبل از هرگونه برگزاری مزایده یا مناقصه عمومی ویا تهاتر اشخاص حقیقی یا حقوقی با مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان پس از طی مراحل قانونی و ارایه مدارک و مستندات و نظریه کارشناسان رسمی دادگستری مطرح گردید که به شهرداری قزوین ابلاغ گردد.

وی با اشاره برخی مزایده های غیر املاکی که رقم چندین میلیاردی دارند عنوان کرد: بعضا مشاهده می شود که صرفه و صلاح شهر و شهرداری قزوین رعایت نشده، براین اساس ضرورت دارد تا اعضای شورا در جریان تمامی مزایده ها و مناقصات غیر از املاک که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هستند قرار گیرند.

اللهیاری همچنین در ادامه سخنانش به ارایه گزارش کمیسیون متبوع خود پرداخت و لایحه مساعدت و مشارکت شهرداری قزوین در چاپ کتابهای حوزه ایثار و شهادت را مطرح نمود.

سخنگوی پارلمان محلی قزوین همچنین به بررسی برنامه های شهرداری قزوین در ایام ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: اعتبارات این بخش بسیار ناچیز است و بایستی ردیف بودجه آن افزایش یابد.