۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » پاسخ مسئولین » پژوهش » رادیو و تلویزیون » رسانه ها
  • شناسه : 7989
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۶
  • ارسال توسط :
صدا و سیمای استان قزوین از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند
صدا و سیمای استان قزوین از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند

صدا و سیمای استان قزوین از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند

صداوسیمای قزوین تلاش کرده نقش بهتر و مؤثرتری در آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم داشته باشد .

به مناسبت دوم اسفندماه و ایام انتخابات صدا و سیمای مرکز قزوین ٤ قطعه موسیقی ٣ دقیقه‌ای را با همکاری خوب هنرمندان استان تولید و پخش خواهد کرد .

در اولین روز از ایام الله  دهه مبارک فجر ” سعید انبارلویی ” ، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با خبرنگاران رسانه های محلی و نمایندگان روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها در استان قزوین به گفت و گو نشست و به سوال های آنان پاسخ گفت .

انبارلویی با اشاره به این نکته که وظیفه همه رسانه های فعال در کشور و استان قزوین باید گرم کردن تنور انتخابات از یک سو و دعوت آحاد مردم در این دوره از انتخابات باشد ؛ افزود  : ۳۵۷۹ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۵۸۵۰ و دقیقه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در این مرکز تولید شده و یا در دست تولید است که برای مخاطبان پخش خواهد شد .

این مسئول در رسانه محلی صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به تلاش این مرکز برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح ادامه داد: علاوه بر برنامه‌سازی‌های این مرکز با محوریت انتخابات، در روز برگزاری آن نیز ۱۵ ساعت برنامه زنده صداوسیمای قزوین انعکاس‌دهنده حضور مردم در شعب انتخاباتی خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تأکید بر این که مشی صداوسیما بی‌طرفی است و صدا و سیمای استان قزوین از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند ، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز قزوین همواره تلاش کرده نقش بهتر و مؤثرتری در آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم داشته باشد .

وی تاکید کرد: در برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در صداوسیمای مرکز قزوین دغدغه‌های افکار عمومی مورد توجه است و در این برنامه‌ها تلاش می‌شود از تمام گرایش‌های سیاسی و صاحب‌نظران استان دعوت شود.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بسیار در کشور همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با حضور پرشور و بی‌سابقه خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تأکید کردند که این انقلاب زنده است و با قوت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تاکید کرد : ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز در آغاز دهه فجر شاهد برپایی جشن‌ها و برنامه‌های مختلف توسط مردم هستیم که رسانه‌ها منعکس‌کننده آن خواهند بود.

سعید انبارلویی سپس به تشریح برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر پرداخت و گفت : صداوسیمای قزوین با ٩٦٠ دقیقه برنامه اختصاصی تلویزیونی و ٦٦٠ دقیقه برنامه رادیویی در این زمینه در نظر گرفته است، همچنین « کاروان سرنوشت » با مراجعه به شهرهای مختلف منعکس‌کننده صحبت‌ها، مطالبات و دغدغه‌های مردم استان قزوین خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۱٠ برنامه با حضور مسئولان استانی زمینه ارائه و تشریح برنامه‌های دولت و دست آوردهای آن در سطح استان قزوین مورد توجه قرار خواهد گرفت که قسمت نخست آن از امشب پخش خواهد شد.

سعید انبار لویی دربخش دیگری از گفت و گوی خود با خبرنگاران با اشاره به کمبود منابع مالی در صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: علی رغم مشکلات مالی در این مرکز اما تلاش شده است رسانه استانی با استفاده از ظرفیت های استانی و هنرمندان خالق خود و براساس نیازهای مردم استان برنامه های خودرا  تولید و پخش می‌کند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به نظرسنجی های انجام شده از سوی مرکز مطالعات وپژوهش های مرکز اعلام کرد: نظرسنجی‌های ما نشان می‌دهد  که  برنامه های این مرکز مورد توجه مخاطبان خود بوده و حتی۸۴  درصد پاسخگویان در این نظر سنجی بخش خبری ساعت ۲٠ سیمای قزوین را پیگیری می‌کنند که این آمار، تمایل مردم استان را برای کسب اطلاعات رسمی از اخبار استان را نشان می‌دهد.