۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 35352
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
  • ارسال توسط :
صداوسیما برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه  وارد عمل می شود
صداوسیما برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه  وارد عمل می شود

صداوسیما برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه وارد عمل می شود

گفتگو یکی از موثرترین قالب‌ها در برنامه سازی شمرده می‌شود .

رئیس سازمان صداوسیما گفت: بیان توانمندی بانوان با حجاب و انعکاس فروپاشی اخلاقی غرب در دستور کار رسانه ملی است.

به گزارش وقایع خبری،پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در گفت وگو با خبرنگار رادیو گفتگو، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره روشن نبودن پشت پرده بی‌حجابی و دوری از حجاب اظهار کرد: این مسئله به طور مشخص به دستگاه‌های فرهنگ‌ساز و به‌ویژه رسانه ملی باز می‌گردد.

خیز صداوسیما برای ترویج فرهنگ حجاب در جامعه

  رئیس سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: این وظیفه ماست که چنین فرهنگی را تبیین کنیم؛ لذا برای فرهنگ‌سازی از یک سو و تبیین و تشریح آنچه در جهان در شرف رخ‌دادن است که به حوزه زنان و تصاویر غلطی که به بانوان ایرانی ارائه می‌شود، باز می‌گردد و موجب فروپاشی اخلاقی در خانواده و جامعه می‌شود، طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی را شروع کرده‌ایم.

  به گفته جبلی، آثار این طرح‌ها در برخی برنامه‌های صداوسیما نیز نمود داشته است که نمایانگر توانمندی بانوان ایرانی با حفظ حجاب است.  

رئیس سازمان صداوسیما همچنین بر لزوم افشای جامعه غیراخلاقی و فروپاشیده غرب تأکید کرد و یادآور شد که چنین روندی در دستور کار رسانه ملی است.  

جبلی با اشاره به سهم رادیو گفتگو در سبد تولید محتوای رسانه گفت: گفتگو یکی از موثرترین قالب‌ها در برنامه سازی شمرده می‌شود که همواره جهت تولید محتوا‌های ارزشمند به کار می‌رود.