۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 25635
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
  • ارسال توسط :
شهر قزوین چیزی کم ندارد و ما منابع زیادی داریم
شهر قزوین چیزی کم ندارد و ما منابع زیادی داریم

شهر قزوین چیزی کم ندارد و ما منابع زیادی داریم

با ارتباط خوبی که با قرارگاه خاتم دارم تلاش خواهم کرد از این ظرفیت برای تسریع در پروژه ها استفاده کنم .

وقایع خبری / نامزد شهرداری قزوین گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های عمرانی از اولویت های کاری در شهرداری قزوین خواهد بود.

مهدی صباغ آخرین به اعضای شورای شهر گفت : بزرگترین تهدید نظام موضوع شناختی است و به نظرم مشکل اقتصادی نداریم و شهر قزوین چیزی کم ندارد و ما منابع زیادی داریم اما برخی می خواهند ناکارآمدی نظام را نشان دهند که این افراد در شهرداری هم نفوذ کرده اند.

وی اضافه کرد: باید ابتدا خودمان را بشناسیم و ببینیم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام را چه باید کرد و به نظرم بدهی شهرداری به بانک شهر موضوع مهمی نیست و اگر آن را پرداخت هم نکنید و نگهدارید بهتر است و ضرر نمی کنید.

صباغ تصریح کرد: قزوین امکانات زیادی دارد و اگر مثلا جاده زرشک را ادامه دهیم ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد شده و سرمایه ها وارد شهر می شود و قادریم وزرات ورزش و بارانداز غرب کشور را به قزوین بیاوریم و ظرفیت ایجاد کنیم.

نامزد شهرداری قزوین یادآورشد: در شهر قزوین به نظرم مشکل مالی نداریم بلکه مهمترین چالش ما سوء مدیریت است و باید با فساد و دزدی و رانت مبارزه کنیم.

صباغ تصریح کرد: مشکلات مالی زمانی حل می شود که شما مشکل مدیریت نداشته باشید و اگر امروز شهرداری مقبولیت ندارد چون در مدیریت مشکل داشته ایم که باید آن را حل کنیم و من از نخبگان و نیروهای بومی متعهد در کارها استفاده خواهم کرد تا این چالش ها حل شود.

وی اضافه کرد: من در ۵ استان از جمله تهران کار کرده ام و مدیر میدانی و اجرایی هستم و می دانم که از دولت نمی توان پولی گرفت و باید از ظرفیت های موجود مانند قرارگاههای خاتم و بسیج استفاده مطلوب کرد.

صباغ یادآورشد: اولویت من در بودجه ابتدا جلب رضایتمندی مردم است سپس باید فرصت ها و تهدیدها را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم تا آرامش در شهر حاکم شود.

وی گفت: به مدیریت پلیسی و نظامی اعتقاد ندارم و از افراد توانمند و سالم استفاده خواهم کرد و نظارت را جدی خواهم گرفت.

صباغ در خصوص حجیم شدن شهرداری و تمرکز کارها اظهارداشت: به بزرگ شدن شهرداری اعتقادی ندارم و به نظرم باید سازمانهای تابعه در یک جا متمرکز باشند و در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

این نامزد شورای شهر قزوین یادآورشد: در خصوص اولویت در طرح ها به نظرم باید طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم و هیچ پروژه ای امسال اجرا نشود و طرح های جدید از سال ۱۴۰۱ کلید بخورد.

 وی اضافه کرد: به پشتوانه تحقیقاتی و پژوهشی در کارها اعتقاد دارم و در مدیریت ها حتما از نخبه ها و کسانی که روحیه جهادی دارند استفاده می کنم.

صباغ تصریح کرد: حفظ آرمان ها بر مبنای ارزشهای انقلاب در اولویت کاری من است و در خصوص گردشگری باید حریم ها حفظ شود و هر توریستی را با هر فرهنگی اجازه ندهیم وارد قزوین شود تا ارزشها را زیر سوال ببرد.

وی اظهارداشت: به مدیریت بهره وری اهمیت می دهم و سرمایه انسانی را حفظ می کنم و اعتقاد دارم اگر شورا پاکدست باشد حتما شهردار هم پاکدست می شود.

صباغ اضافه کرد: با ارتباط خوبی که با قرارگاه خاتم دارم تلاش خواهم کرد از این ظرفیت برای تسریع در پروژه ها استفاده کنم و با تعامل برای حل مشکلات اقدام خواهم کرد.