۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » زنجان » کردستان
  • شناسه : 32494
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
  • ارسال توسط :
شهادت سرباز وظیفه مدافع مرز‌ها در بانه
شهادت سرباز وظیفه مدافع مرز‌ها در بانه

شهادت سرباز وظیفه مدافع مرز‌ها در بانه

سرباز وظیفه " سید مرتضی حسینی" اهل استان زنجان است

در درگیری مسلحانه مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور بانه یک سرباز وظیفه در دفاع از مرزهای کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی کردستان اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان‌های رزمی مستقر در مرز، با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند.

شهادت سرباز وظیفه مدافع مرز‌ها در بانه

سرهنگ محمدعارف سپهری اضافه کرد: با هوشیاری و اقتدار مرزبانان غیور و اتخاذ موضع مناسب ضمن دفع حمله متجاوزان، از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شد و افراد مسلح با برتری آتش مرزبانان از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان افزود: در این درگیری سرباز وظیفه “سید مرتضی حسینی” با رشادت کامل در برابر افراد مسلح ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد، اما اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا موثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ سپهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به خانواده و همرزمانش، به اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان این واقعه اشاره کرد و عنوان داشت: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرز‌ها دفاع می‌کنند و قطعا راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

سرباز وظیفه ” سید مرتضی حسینی” اهل استان زنجان است و مراسم تشییع پیکر این شهید دلاور امروز در هنگ مرزی بانه برگزار می شود.