۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23536
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
  • ارسال توسط :
شمارش آرا در تمام شعب قزوین پایان یافت
شمارش آرا در تمام شعب قزوین پایان یافت

شمارش آرا در تمام شعب قزوین پایان یافت

مشارکت بالای مردم دنیا را انگشت به دهان کرد.

منوچهر حبیبی دقایقی پیش در جمع اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه روز جمعه با شکوهی را مردم ایران اسلامی خلق کردند، اظهار کرد: مشارکت بالا، امنیت انتخابات و رعایت اصول بهداشتی از جمله ویژگی‌های این انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم دنیا را انگشت به دهان کرد، افزود: میزان مشارکت در استان ما ۵۲ و ۱۴ صدم درصد است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد، اضافه کرد: میزان مشارکت استان ما از متوسط کشوری بالاتر باشد و به نسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی ده درصد نیز افزایش مشارکت داشتیم.

وی ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی های جدی کرده بود تا انتخابات برگزار نشود و اگر برگزار شد مشکلات جدی را برای تزلزل در انتخابات داشته باشیم اما با همراهی و همکاری مردم و دستگاه انتظامی و امنیتی این دور از انتخابات نیز در امنیت کامل برگزار شد و با کمترین میزان تخلفات و موضوعی که بتواند انتخابات را دچار خدشه کند نداشتیم.

حبیبی ادامه داد: انتخابات در سایه کرونا در حال برگزاری بود اما مردم به توصیه‌ها توجه کرده و یک مورد رأی‌گیری بدون ماسک در هیچ شعبه اخذ رأی نداشتیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های خوبی اجرا کرد و ۱ هزار ۱۸۷ مراقب پزشکی در شعب حضور داشتند، تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد شعب ما در فضای باز بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: خوشحالیم که این رخداد سیاسی بزرگ به یک حماسه بزرگ تبدیل شده و همه تحلیل‌های سیاسی دشمن را نقش بر آب کرد و امروز نظام اسلامی دوباره بر اوج قدرت و افتخار خودنمایی می‌کند.

وی گفت: شمارش آرا در تمام شعب به پایان رسیده و عوامل در حال تنظیم صورت جلسات هستند و به زودی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: آنچه تا به این لحظه قطعی است این است که ۶۴ درصد آرا مردم در استان قزوین متعلق به سید ابراهیم رئیسی است.

وی در پایان با بیان اینکه در شوراها شمارش تمام شده و در حال تنظیم صورت جلسات هستیم، یادآور شد: آمار نهایی برخی شهرهای استان مشخص شده و به زودی امیدواریم آمار دیگر شهرها نیز نهایی شود.