۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34956
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
  • ارسال توسط :
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ۴۰ نمایشگاه برگزار خواهد کرد
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ۴۰ نمایشگاه برگزار خواهد کرد
سال آینده؛

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ۴۰ نمایشگاه برگزار خواهد کرد

برگزاری نمایشگاه‌های طلا، جواهرات ، اکسسوری و اسباب بازی را در دستور کار داریم.

باتوجه به این که استان قزوین از شاهراه های مواصلاتی کشور به شمار می رود، این استان از ظرفیت مناسبی جهت برگزاری نمایشگاه های عمومی و تخصصی برخوردار است.

مهندس احمد خورگامی ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه های استان قزوین گزارش عملکرد یک سال گذشته شرکت نمایشگاه ها را تشریح کرد .

وی به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ نمایشگاه در استان قزوین برگزار شده که ۱۶ مورد آن نمایشگاه تخصصی و ۲۱ مورد نمایشگاه عمومی و بازرگانی بوده است.

خورگامی سپس افزود: برای سال آینده نیز برگزاری ۴۰ نمایشگاه در استان قزوین برنامه ریزی شده که ۲۱ نمایشگاه آن تخصصی و ۱۹ نمایشگاه عمومی و بازرگانی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن اشاره به همکاری اتاق اصناف قزوین برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف گفت: برای اولین بار و در ایام «پنجاه بدر» سال ۱۴۰۲ «نمایشگاه روستا» در قزوین و از سوی شرکت نمایشگاه ها برگزار خواهد شد و برگزاری نمایشگاه‌های طلا، جواهرات ، اکسسوری و اسباب بازی را در دستور کار داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش کردیم عناوین نمایشگاه‌ها متنوع باشد، بیان کرد: بعضی از عناوین را برای اولین بار در تقویم نمایشگاهی وارد کردیم مانند نمایشگاه مشاغل خانگی که مورد استقبال استان‌های دیگر هم قرار گرفته است ضمن اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در دستور کار قرار دارد.

وی درباره این که چرا شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در سالی که گذشت ، نمایشگاه کتاب استانی را برگزار ننمود ، گفت: ما آمادگی و تمایل خود را برای برگزاری نمایشگاه کتاب استانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اعلام کردیم اما این اداره کل تمایلی به برگزاری نمایشگاه کتاب نداشت .

شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین میزبان هنرمندان فرش دستبافت | وقایع خبری

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود فضا در مکان فعلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اشاره کرد و افزود: مکان فعلی از نظر وسعت و مساحت پاسخگوی نیاز ما و در خور وشان مردم عزیز استان قزوین نیست و در نظر داریم با همکاری مسوولین استان قزوین مکان شرکت را پس از احداث سایت جدید به آن مکان منتقل نماییم . علاوه بر این مکان فعلی فاقد پارکینگ است و دغدغه ما ، حفظ امنیت خودروهای بازدیدکنندگان عزیز است .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به تسویه مالیات‌ها و بدهی‌های انباشته شرکت نمایشگاه‌ها در سال جاری، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین زیان‌ده شده بود و درآمدی نداشت که خوشبختانه با همکاری خوب مسوولین و حمایت دوستان رسانه ای توانستیم با برگزاری نمایشگاه های مناسب نسبت به جذب درآمد و پرداخت بدهی موفق عمل نماییم .

خبرآنلاین - نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین افتتاح شد - صاحب‌خبر

خورگامی با اشاره به احتمال برگزاری نمایشگاهی در یکی از دو کشور «سوریه» و یا« عراق» خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری نمایشگاهی در کشور عراق و سوریه انجام شده و احتمال می رود در سال آینده این شرکت با مشارکت تولید کنندگان و صادرکنندگان کشور و استان قزوین در یکی از این دو کشور نمایشگاهی را برگزار کند.