۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 34097
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
  • ارسال توسط :
شب گذشته ؛خانه های ساری لرزید
شب گذشته ؛خانه های ساری لرزید

شب گذشته ؛خانه های ساری لرزید

زلزله شب گذشته ساری به چند واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: زمین لرزه‌ای در ساعت ۲۱:۱۳:۰۷ دقیقه شامگاه سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ به بزرگی ۴.۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۲۴ کیلومتری زمین در ۹ کیلومتری شمال ساری، ۱۲ کلیومتری جنوب جویبار و ۱۳ کیلومتری قائم شهر به وقوع پیوست که شدت آن در بیشتر نقاط استان به طور کامل احساس شد.

حسینعلی محمدی افزود: دو پس لرزه هم به بزرگی ٢.٧ ریشتر در ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه سه شنبه شب در عمق ۲۱ کیلومتری زمین و در همان محل زلزله اولیه و پس لرزه‌ای به بزرگی ۲.۴ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۳ دقیقه سه شنبه شب در دو کیلومتری قائمشهر به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: نیرو‌های امدادی از همان ساعت اولیه به حال آماده باش در آمدند و تیم‌های ارزیاب به نقطه کانونی وقوع زلزله در روستای ماچک پشت ساری اعزام شدند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی تیم‌های ارزیاب، چند واحد مسکونی بر اثر این زلزله خسارت جزیی دیدند و دو نفر هم در جویبار مصدوم شدند که مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.
محمدی افزود: همه نیرو‌های امدادی شامل هلال احمر و پایگاه‌های اورژانس در آماده باش کامل هستند و خسارت احتمالی مالی این زمین لرزه از سوی نیرو‌های امداد و نجات در دست بررسی است.