۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38170
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
  • ارسال توسط :
شاکله رژیم صهیونیستی و آمریکا خونخواری و جنایت است
شاکله رژیم صهیونیستی و آمریکا خونخواری و جنایت است

شاکله رژیم صهیونیستی و آمریکا خونخواری و جنایت است

حجت الاسلام یوسفی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین معرفی شد.

در مراسمی از خدمات حجت الاسلام معبودی قدردانی و حجت الاسلام یوسفی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم گفت: شاکله رژیم صهیونیستی و آمریکا خونخواری و جنایت است.  

وی افزود: با مرور گذشته آمریکا و جنایات آن‌ها می‌توان به ذات خونخواری و جنایتکارانه آن‌ها پی برد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد :طرح سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه که توسط غرب برنامه ریزی شده در راستای تسلط کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه ایجاد شده است.

  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این مراسم گفت: استان قزوین با چهره‌های شاخص همچون شهید محمدرضایی و سردار آزادگان ابوترابی در تمام مقاطع انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده است.  

سردار رفیعی آتانی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام معبودی افزود: حجت الاسلام معبودی بیش از ۱۱ سال در سپاه صاحب الامر خدمت کرده است و آثار خدماتش ماندگار خواهد بود.

  نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری هم گفت:آزادی و رهایی ملت مظلوم فلسطین آرزو و دعای هر مومنی است. در قرآن و احادیث اهل بیت آمده آثار اعمال و کردار انسان همواره باقیست.

  وی با اشاره به جایگاه ارزشمند سپاه گفت: ارکانی سپاه را برای بقا و استقلال و سربلندی کشور اداره می‌کنند که هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ تعهد همواره از بهترین و شاخص ترین‌ها هستند.

  نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت:همه از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دست به دست هم داده اند تا این کشور را به عزت و سربلندی برسانند.