۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خراسان رضوی » درمان
  • شناسه : 24532
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
  • ارسال توسط :
شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان در مشهد هستیم
شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان در مشهد هستیم

شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان در مشهد هستیم

تمامی ورودی و خروجی‌های شهر مشهد به شکل واقعی باید مسدود شوند.

حال مشهد وخیم است تا از دست نرفته کاری کنید/ تعطیلی سراسری مشهد ضروری است

وقایع خبری/ سازمان نظام پزشکی مشهد اعلام کرد: بیماران کرونایی در مشهد تختی برای بستری ندارند و به شدت با کمبود امکانات درمانی رو به رو هستیم.

در بیانیه این سازمان با اشاره به اینکه اوضاع کادر درمان واقعا غیرقابل توصیف است تصریح شده است: همکاران ما با تزریق ۲دوز واکسن یکی پس از دیگری مبتلا شده و بر خلاف تصور، کرونای دلتا بسیار شدید آنها را درگیر کرده است.
سازمان نظام پزشکی مشهد اعلام کرد: در شبانه‌ روز گذشته ۷۰نفر در مشهد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، که ابتلای نیمی از آن‌ها به کرونا قطعی و نیم دیگر نیز مشکوک به بیماری بوده اند.
این سازمان، ورود هر مسافر به مشهد به هر طریقی چه به وسیله خودروی شخصی و چه توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از ریلی، زمینی و هوایی تنها و تنها موجب گسترش بیماری دانست.
فعالیت عادی مراکز خرید، ادارات، شرکت ها، تالار‌های عروسی، استخرها، باشگاه‌های ورزشی در شرایطی که حتی کوچکترین موارد، چون الزام به استفاده از ماسک در بسیاری موارد رعایت نمی‌شود فاجعه بار است.
اگر تا دیروز سالمندان و افراد ضعیف را از دست می‌دادیم امروز شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است:از مسئولین استانی و شهری امام جمعه، استاندار، تولیت آستان قدس رضوی، شهردار و اعضا شورای شهر و… مصرانه تقاضا داریم؛ ضمن موافقت فوری با اقدامات زیر شهر را از این وضعیت باورنکردنی و اسفناک نجات دهید:
تعطیلی سراسری و کامل شهر لااقل به مدت یک هفته امری ضروری است.تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی باید مسدود شوند.مراکز موقت درمانی برای بستری بیماران سریعاً راه اندازی شود.