۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » اصفهان
  • شناسه : 36213
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
  • ارسال توسط :
سیل در استان اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت
سیل در استان اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

سیل در استان اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

مدیریت بحران استان اعلام آماده‌باش داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر وقوع سیل و تخریب منزل مسکونی در روستای نهوج اردستان ۳ نفر جان باختند و یک نفر هم در جاده کوهپایه به نایین جان خود را از دست داد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران استان به تیم‌های امدادی، راهداری، شهرداری‌ها، دهیاران، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و دستگاه‌های خدمات‌رسان، آب، برق، گاز، مخابرات، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی اعلام آماده‌باش داده است.

وی با اشاره به ضرورت حضور عملیاتی در مناطق جهت پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از بارندگی‌های ناگهانی و فصلی، افزود: بارش تگرگ، وقوع صاعقه، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای طی امروز تا اواخر شب در تمامی مناطق استان بخصوص نواحی شمالی، مناطق روستایی و عشایری مرتفع و شیب‌دار پیش‌بینی می‌شود.

شیشه‌فروش با اعلام اخطار  به گردشگران، مسافران، رانندگان، دامداران در مناطق طبیعی و حریم رودخانه‌ها جهت رعایت الزامات ایمنی گفت: وقوع سیل در روستای نهوج واقع در بخش مرکزی شهرستان اردستان سبب  آبگرفتگی و بروز خسارت به اماکن مسکونی، معابر روستایی، راه‌ها و مزارع کشاورزی شد و تیم‌های امدادی برای ارزیابی و امدادرسانی به روستا اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وقوع سیل به پانزده واحد مسکونی خسارت وارد کرد، بیان کرد: در اثر وقوع سیل و تخریب منزل مسکونی در روستای نهوج اردستان ۳ نفر جان باختند و یک نفر هم در در اثر سیلابی شدن جاده کوهپایه به نایین جان خود را از دست داد.