۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 21149
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
  • ارسال توسط :
سپاه در حمایت از محرومان به بهترین شکل ممکن عمل کرده است
سپاه در حمایت از محرومان به بهترین شکل ممکن عمل کرده است

سپاه در حمایت از محرومان به بهترین شکل ممکن عمل کرده است

سپاه قزوین، طرح بیماریابی کرونا را تشدید می‌کند.

سپاه در حمایت از محرومان به بهترین شکل ممکن عمل کرده است

وقایع خبری-حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با اقتدار، پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هرگاه کشور با بحران مواجه شده، پای کار بوده و تلاش کرده است تا حامی مردم در بحران‌ها و آسیب‌های بعد از آن باشد.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان در دفاع مقدس با فداکاری و رشادت از خاک کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و با پیروی از آرمان‌های الهی و دینی، حامی مستضعفان و مظلومان منطقه شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان دغدغه جدی رهبر فرزانه انقلاب است، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه در ایامی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حمایت از محرومان و مستضعفان است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال فرموده است کسانی که مال خود را انفاق می‌کنند بدانند که خداوند مالشان را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد و این لطف و رحمتی از سوی خدای متعال است.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) نیز در این دیدار با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: تشدید طرح بیماریابی کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی با تأمین نیرو توسط سپاه در حال اجراست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان تأکید رهبر معظم انقلاب به فرمانده سپاه کشور است، تصریح کرد: سپاه استان قزوین در ایام عید تلاش می‌کند تا با توزیع بسته‌های کمک معیشتی، محرومان و مستضعفان را حمایت کند و اجازه ندهد در شب عید سفره‌های این عزیزان خالی بماند.