۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 2050
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • ارسال توسط :
سوانح رانندگی و مصرف مواد مخدر مهمترین مشکلات شهر تهران هستند
سوانح رانندگی و مصرف مواد مخدر مهمترین مشکلات شهر تهران هستند
سردار «محمدرضا مهماندار» :

سوانح رانندگی و مصرف مواد مخدر مهمترین مشکلات شهر تهران هستند

در حوزه‌های ترافیک، امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران در کنار پلیس خواهد بود.

استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت صبح امروز با حضور سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افتتاح شد.

مراسم افتتاح این استودیو با حضور، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار «محمد رضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

سردار «محمدرضا مهماندار» در این مراسم با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی بی‌بدیلی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حوادث دارند، گفت : شهر تهران با بیش از ۱۲ میلیون جمعیت ثابت و شناور مشکلاتی در حوزه‌های ترافیکی دارد، که باید رفع شود.

وی ادامه داد: سوانح رانندگی و مصرف مواد مخدر ازجمله مهمترین مشکلات شهر تهران هستند که باید در این حوزه فرهنگ‌سازی شود.

سردار مهماندار افزود: مأموریت‌های این استودیو آموزش و ارتقای آگاهی در حوزه ترافیکی، ارتقای فرهنگ عمومی و اطلاع‌رسانی در خصوص طرح‌‌های عملیاتی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: برای ساخت این مجموعه فعالیت‌های زیادی انجام و از تجارب استودیو‌های کشورهای اروپایی استفاده شد. همچنین در این استودیو از تجهیزات و فناوری‌های جدید استفاده شده است.

«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت دو وظیفه مهم پلیس است، گفت : ناهنجاری‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: در حوزه‌های ترافیک، امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران در کنار پلیس خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌هایی که در تهران داریم، برای حمل و نقل عمومی کافی نیست، افزود: بیشترین مشکلات ما در حوزه زیرساخت حمل و نقل مربوط به شهر‌های اطراف تهران است.

وی با اشاره به اینکه امروز در تهران حدود ۵۰۰ کیلومتر خطوط ریلی داریم، اظهار داشت: باید در این خطوط ریلی ۱۰ میلیون سفر انجام شود، اما متأسفانه با توجه به کمبود‌ها حدود دو میلیون و نیم سفر انجام می‌شود.

هاشمی در خصوص طرح زوج و فرد نیز گفت: اگر حمل و نقل عمومی نتواند به خوبی جوابگوی مردم باشد، موجب اِعمال فشار‌های زیادی بر مردم خواهد شد.

سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا هم در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پایتخت تهران اظهار داشت: افتتاح این استودیو بسیار ارزشمند است. 

سردار نوریان با تاکید بر اینکه پیشگیری باید مبنای تمام فعالیت‌های پلیس باشد، افزود: این استودیو می‌تواند در ماموریت‌های ناجا برای قانونمند کردن رفتار شهروندان بسیار ارزشمند باشد و  انتطارت پلیس را در اطلاع رسانی به شهروندان برطرف کند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی در راستای انتقال فرهنگ ترافیکی استفاده کرد، گفت: این استودیویی که امروز افتتاح شد، می‌تواند به طور آنلاین هشدارها و پیام‌های ناجا به مردم بدهد.