۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 39524
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
  • ارسال توسط :
سند تحول «دولت مردمی» به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است
سند تحول «دولت مردمی» به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

سند تحول «دولت مردمی» به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

استفاده از ظرفیت‌های عامه مردم در ورزش و انجام برنامه‌های امید آفرین از تاکیدات رییس جمهور بوده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: سند تحول دولت مردمی به شایستگی به چالش های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد با دقت در مطالعه این سند، آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند.

مریم کاظمی پور در نشست هم اندیشی مسئولان ورش بانوان استان های کشور و نایب رییسان فدراسیون های ورزشی که امروز (۲۸ بهمن) در آبادان با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهارکرد: برگزاری این جلسه باعث شد که ما خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های کربلای ۵ و والفجر مقدماتی را زنده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی در خطاب به حاضران، با بیان اینکه هر آنچه که از ورزش بانوان بیان می‌شود از عملکرد شماست و امیدوارم سخنگویی شایسته از طرف شما باشیم، گفت: قدردان زحمات استان‌ها در پرورش ورزشکاران پایه و عملکرد فدراسیون‌ها در نخبه گزینی، پرورش و استعدایابی هستیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادامه داد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ورزشکاران، ایشان سه مسئولیت جدی یعنی اتخاذ تدابیر درست، مراقبت جدی از بروز آفت در ورزش و پیشگیری از فساد اقتصادی را بیان فرمودند و همه این ها می‌تواند در ورزش ما نیز مبتلابه باشد.

کاظمی عنوان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت‌های عامه مردم در ورزش و انجام برنامه‌های امید آفرین از تاکیدات رییس جمهور بوده است. ما در برنامه ریزی فرهنگی و ورزش همگانی و قهرمانی سعی کردیم براساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین و سایر اسنادی که محور برنامه ریزی هستند، قدم برداریم و در پیشبرد برنامه ها موفق باشیم و آنچه که انجام دادیم تمام توان ما بوده است تا آنچه شایسته بانوان است را اجرا کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سند تحول دولت مردمی به شایستگی به چالش های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد با دقت در مطالعه این سند آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند. بر این اساس نیز یکسری برنامه‌های ملی تدوین شده است و به دنبال برنامه‌های رویدادمحور بودیم.