۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » دسته‌بندی نشده » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 35738
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
  • ارسال توسط :
سلطان سفید در زاهدان به دام افتاد
سلطان سفید در زاهدان به دام افتاد

سلطان سفید در زاهدان به دام افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.

سردار جلیلیان گفت: با رصد و پایش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عامل اصلی سرشبکه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه که در شهرهای مختلف کشور  توزیع می کرد در یکی از محلات سطح شهرستان زاهدان شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر پس از ساعت ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر قرار گرفت، و در اقدامی به موقع و سریع با هماهنگی قضایی موفق به دستگیری وی شدند.

 سردار جلیلیان تصریح کرد: فرد دستگیر شده عامل اصلی سرشبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بود و به همراه ده ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می کرد.

 وی ادامه داد: متهم موصوف به نام اختصاری ع.ر چندین پرونده در استان های مختلف کشور دارد که یک پرونده قضایی انتقال مقدار ۶۰ کیلوگرم شیشه به استان فارس و نیز دو پرونده قضایی انتقال  ۱۸۸ کیلو گرم مواد افیونی از نوع شیشه به استان تهران داشت، که تحت تعقیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بود.

وی افزود این متهم در بازجویی و تحقیقات پلیس به انتقال مقدار ۲۴۸ کیلوگرم شیشه اعتراف کرده است.