۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 34079
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
  • ارسال توسط :
سرکرده باند سارقان حرفه‌ای در استان قزوین به دام افتاد
سرکرده باند سارقان حرفه‌ای در استان قزوین به دام افتاد

سرکرده باند سارقان حرفه‌ای در استان قزوین به دام افتاد

متهم سرکرده باند سارقان بوده که به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وقایع خبری: فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری سرکرده باند سارقان حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کرده است.

سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر قزوین، با بررسی های تخصصی و میدانی از آثار باقیمانده در محل وقوع جرم، سرکرده و مخفیگاه اعضای باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ۲ تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با سرقت به محل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی قزوین گفت: متهم سرکرده باند سارقان بوده و در تحقیقات اولیه پلیسی نیز به ۲۰ فقره سرقت منزل با همکاری یکی از همدستان خود در شهر قزوین اعتراف کرد.

سردار ابراهیمی افزود: با هماهنگی قضایی، شاکیان پرونده در پلیس آگاهی حاضر و روند تحویل اموال سرقت شده از آنها در حال انجام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالخر و عضو دیگر باند شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران قرار دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه سارقان غیربومی هستند، شهروندانی که منازل آنها، حتی در استان های همجوار مورد سرقت قرار گرفته، می توانند برای شناسایی اموال کشف شده به پلیس آگاهی قزوین مراجعه کنند.